Reisgenoot gezocht voor Azië. (Thailand, Cambodja, Laos of Vietnam)

hey hallo,

Ik ben arthur, jongen van 27 jaar wonend te nijmegen. Ik ga deze zomer alleen naar Thailand toe. ik vertrek 2 juli en blijf er precies 1 maand. Ik heb net een ticket naar Bangkok geboekt, vanuit daar weet ik nog niet helemaal waar ik precies heen wil. Ik wil beetje combinatie van cultuur, natuur en ontspanning. (shoping en snorkeling/diving) Ga je ook alleen naar Thailand/Azië of een v/d bovenstaande landen en heb je zin om samen erop uit te gaan? Give me a sign. Ik heb al best wat reiservaring en vind het altijd leuk om mensen te ontmoeten. Verder ben ik vrij relaxed. wacht niet te lang en stuur gewoon een berichtje. Ik zal z.s.m. terugreageren! groeten, arthur.:king:

Hi Arthur,

Je had eerder al gereageerd op een ander iets van mij, nu kom ik dit tegen van je en weet ik dus ook wanneer je vertrekt.

He je bent denk ik nog niet eerder in Azie geweest maar ik zou echt niet in Thailand blijven hangen, tuurlijk duiken op de eilanden is schitterend maar Thailand is veel te veel ontdenkt door al de backpackers, Cambodja en Laos veel minder. Maargoed dat is een keuze die je misschien ter plaatse kan maken… En voor een visum geen zorgen want die heb je zo gefikst in BKK of aan de grens.

Succes voor reisgenootjes te vinden en anders kunnen wij elkaar misschien nog treffen… Als jij eerst naar het zuiden gaat om te duiken en te relaxen…tegen die tijd ben ik in BKK…Wie weet…

Groetjes Lia

Hallo Tuur,

Morgen vertrek ik naar BKK. Ik ben van plan om door Thailand te reizen en ook nog naar Laos of Cambodja te gaan. Heb nog niet echt een plan weet wel wat ik een beetje wil bezoeken. Vind het wel leuk om met nog iemand te reizen. Ik ben wel een stuk jonger 19 jaar maar ik heb wel al veel van de wereld gezien. We kunnen via de mail wel contact houden [EMAIL=“Jeroen_Frank@hotmail.com”]Jeroen_Frank@hotmail.com.

Groeten,

Jeroen Frank

hee hoi,

Ik (30 jr) vertrek 1 juli in mn uppie naar Bangkok en ga een half jaar in thailand en de landen erom heen rondreizen, vrijwilligerswerk doen en wat mediteren. ik denk dat ik na aankomst vrij snel naar Maleisie vertrek, maar misschien leuk om in Bangkok wat te gaan drinken en/of een dagje toerist uit te hangen? mijn mailadres is [EMAIL=“marijescheffer@hotmail.com”]marijescheffer@hotmail.com. leuk om wat van je te horen!

groetjes
marije