Reisgenootje gezocht jan-mei Thailand, Laos, Vietnam Cambodja, evt. China en Maleisie

Hoi!

Ik ben Lieke, 24 jaar net afgestudeerd voor theaterdocent en ben helemaal klaar voor de vrijheid en het avontuur!

Vanaf 8 januari tot 8 mei wil ik door zuidoost azie gaan reizen. Ik begin in bangkok maar een verdere vaste route heb ik nog niet.
Ik wil vooral veel zien, doen, genieten en ontspannen! Ik wil snorkelen (evt. leren duiken), tempels bezoeken, lokale bevolking leren kennen, evt. vrijwilligers project, de jungle in en eilandjes bezoeken.

Ik ben hard aan het sparen maar het zal toch echt een lowbudget reis worden.

zin om mee te gaan? of een stukje? vooral in het begin lijkt het me fijn om iemand te hebben om mee samen te reizen. al is het alleen maar om om-de-beurt te kunnen afdingen. zo heb je toch wat aan elkaar;)

ik ben benieuwd naar jullie reactie!

groetjes Lieke

Hallo! Leuk plan heb je.
Ik ben zelf van plan ook begin januari richting Azië te gaan. Helaas heb ik niet zoveel tijd als jij. Ik wil begin januari vertrekken en moet eind februari weer naar huis. Ik wil graag het rondje maken: thailand (2 weken) -Laos (anderhalve week) - Vietnam (2 weken) -Cambodja (anderhalve week). En dan vanaf Bangkok weer naar huis.
Maar dit tempo is misschien voor jou te hoog aangezien je meer tijd hebt…

zou je het leuk vinden om misschien alleen samen te beginnen? ik wil ook eerst 2 weken thailand en dan óf cambodja óf via laos. ik vind het persoonlijk fijn om de eerste stappen samen met iemand te zetten. heb wel reiservaring maar niet echt in een andere cultuur dus vind het spannend!

Hallo!

Lijkt me een leuk idee! Heb je dan ook al een beetje een idee waar je wilt beginnen? (want als onze beginideeen al niet overeenkomen heeft het natuurlijk geen zin :wink: ). Ik zou graag beginnen met een paar dagen in Bangkok, en dan langzaam richting het noorden (richting Chiang Mai - Chiang Rai, enz.). Maar hoe en wat verder ben ik redelijk flexibel hoor.

Ik heb een nieuw emailadres aangemaakt: [EMAIL=“mariekeee123@hotmail.com”]mariekeee123@hotmail.com.
Misschien is mail makkelijker want ik weet niet of ik deze site heel vaak check…

hoi marieke!

je emailadres zond mijn email direct terug…dus toch nog maar even zo

op zich ben ik ook nog redelijk flexibel hoor! zolang ik mijn rondje cambodja-thailand-laos-china-vietnam maar kan maken. en ik wilde ook graag naar chiang rai en chiang mai. dus misschien een paar dagen bangkok, en dan op ons gemakje naar het noorden? een nationaal park bezoeken, wat tempels tot chiang rai en chiang mai? ga ik vandaaruit door naar laos en kun jij je eigen gang of met me mee gaan!

ik moet wel lowbudget, dus hostels en goedkoop reizen en eten. openbaar vervoer enzo.

in ieder geval, ik ben wel nieuwsgierig naar je! heb je hyves ofzo? dit ben ik: [EMAIL=“liek123hup@hyves.nl”]liek123hup@hyves.nl

groetjes lieke!

Sorry, het is: [EMAIL=“mariekeee123@hotmail.com”]mariekeee123@hotmail.com! Haha.
Maar ik wil vanuit het noorden dan ook richting Laos! Dus het klinkt alsof we redelijk op 1 lijn zitten. Ik ben ook voor redelijk budgetreizen, want zo groot is mijn budget ook weer niet. Als je me een mailtje stuurt, stuur ik je mn hyves.

Och ik ben echt blond: het is .nl… Dus [EMAIL=“mariekeee123@hotmail.nl”]mariekeee123@hotmail.nl

he marieke!

niets meer van je gehoord! dus probeerde het nog maar eens via deze weg! nog steeds zin om samen te gaan? misschien samen beginnen en van daaruit kijken wat we willen?

groetjes lieke