wie o wie? Thailand, Cambodja, Laos en Vietnam!

Heee daar!!!

Ik (een meid van 22) ben opzoek naar een reismaatje voor de landen; Thailand, Cambodja, Laos en Vietnam… het lijkt me erg leuk om samen met iemand door deze landen te reizen… of misschien een start te maken…
Ik ben nu in Australie en vlieg op 25 dec 2006 van Sydney naar Bangkok! Mijn vlucht terug naar NL gaat op 15 mei 2007 dus ik heb lekker de tijd voor alles en misschien wil ik nog een ander erbij doen als ik de tijd ervoor heb…

Dus als het je wat lijkt…?? reageer… of mail naar [EMAIL=“janastip@hotmail.com”]janastip@hotmail.com

groetjes jana

Haai Jana!

Ik vertrek samen met een vriend 18 december naar Bangkok. We willen dan in 2 maanden Singapore, Maleisie, Thailand, Cambodja en Vietnam rondtrekken. 18 februari gaat die vriend weer naar huis, maar ik wil nog graag veel meer zien! Ik zoek daarom ook nog iemand om mee verder Azie te ontdekken, maar wel pas vanaf 18 februari en tot 1 juni. Als t je wat lijkt, laat t maar horen!

grtjs Wouter (25 trouwens)

hee wouter!
bedankt voor je reactie! we kunnen altijd contact houden en zien hoe het loopt! ik heb tot 15 mei en heb dus ook alle tijd! ik weet alleen nog niet waar ik ben op 18 febr en of ik dan wel of niet iemand heb om mee te reizen of misschien heb jij iemand anders…(in een groepje verder reizen kan natuurlijk ook, maakt mij allemaal niet zoveel uit) maar het lijkt me leuke en de moeite waard om contact te houden… ik heb mijn e-mail adres hier boven staan… misschien kan je me een mailtje sturen, dan heb ik jou adres ook… als je dat een goed plan vindt… dan zien we wel waar het schip strandt…

groetjes jana

oh ja tot wanneer ben je in Bangkok? of weet je dat nog niet?