Thailand, Laos, Cambodja, Indonesie, Australie, NZ vanaf mei 2008, wie o wie?!

Hallo,

IK ga begin mei 2008 vliegen naar bangkok, over land naar laos, cambodja, singapore, vliegen naar indonesie, dan naar australie en nieuw zeeland en via Fiji terug naar NL.

Wie is er rond die tijd in 1 of meerdere van die landen en vind het leuk om een gedeelte samen te reizen. Ik hoef geen reisgenoot voor 6 maanden maar een deel lijkt me gezellig.

Ik ben een meisje van 22 jaar met al wat reiservaring ( 3 maanden Ghana, Burkina Faso, 4 maanden Zwitserland en Italie)

Laat wat van je horen!

hoi
Ik vlieg op 21 mei naar bangkok en wil begin december weer in NL terug zijn (nouja willen? Meer moeten :hihi:)
ik zou graag naar thailand, laos, cambodja, vietnam maleisie singapore en brunei willen gaan.
dus misschien kunnen we tegen die tijd (nu kan natuurlijk ook al)een keertje contact met elkaar opnemen om te kijken of onze wegen zich misschien ergens kruizen, om iets af te spreken of misschien een stukje samen verder te gaan!
Ik wil van te voren nog niet alles precies uitegstippeld hebben qua datums ed.
als het je leuk lijkt neem dan maar conact met me op.
mijn mailadres= [EMAIL=“xxx_lotti@hotmail.com”]xxx_lotti@hotmail.com
www.lotte-op-reis.shareyourstory.nl

Hoi,
Ik ben de laatste week van Juli en de eerste van Augustus in Laos. Mochten jullie dan ook in het Noorden van Laos zitten kunnen we wat afspreken!

Hoi!

Ik ben vanaf 20 juni in bangkok, vanaf daar reis ik gelijk door om 2 weken door (noord) Laos te trekken. Als je rond die tijd er zit lijkt het mij gezellig om contact op te nemen om samen te reizen!

Groetjes Nienke

Hey Mayootje!

Jij hebt echt precies dezelfde reisplannen als mij! Ik sla alleen indonesie over. 18 augustus vertrek ik naar Bangkok om daar Tailand, Laos, Vietnam en Cambodja te bezoeken. begin oktober vlieg ik dan naar Australie voor 4 maanden, daarna nog 7 weken NZ en 10 dagen Fiji.
Ik ben alleen bang dat ik net achter je aan reis, dus samen reizen zal wel niet wat worden.
Veel plezier alvast!

Groetjes Simone