2 januari 2017 vlieg ik richting Bangkok om vervolgens rond te reizen in Thailand, Vietnam, Laos en Cambodja. Zijn er meer backpackers die rond 3 januari aankomen of al in Bangkok zijn en het leuk vinden om de eerste paar dagen in Bangkok (en evt. verder) samen door te brengen? Ik zat te denken aan een fietstocht in Bangkok, maar ik heb nog niks gepland en geen concrete plannen. Dus ik sta open voor alle ideeën!
Ja wel plannen, maar ik kan helaas niet zo lang. 4 weken wilde ik ongeveer gaan. Plannen ben ik momenteel aan het maken, maar nog helemaal vrij in de landkeuze. Genoeg mooie plekken waar ik nog heen wil.
Beste Iris,
Ik kristof, 36 wonend te Gent, vertrekt ook den derde januari richting Bangkok, Om zo aansluiting te maken met een groepsreis. De landen die we gaan doen, zijn Laos, Cambodja, Vietnam, en Myanmar doe ik samen met twee vriendinnen, Wij reizen verder richting Australie.
Groeten kristof
Wat leuk dat je met vrienden deze reis kan maken! Ik ga waarschijnlijk ook naar Myanmar, want dat lijkt me ook een prachtig land! Is die groepsreis volledig georganiseerd of ben je vrij om te doen en bezoeken wat je zelf graag wilt?
Laos, Cambodja en Vietnam, het is een groepsreis, maar we kunnen doen wat we zelf willen. Onze slaapplaatsen zitten er wel in. Myanmar, is dan met twee vriendinnen, tien dagen met een gids.
Ben zelf rond 19 jan en weer rond 27 januari in Bangkok. Ben va 27ste op zoek naar reisgenoot om richting Chumpon en van daaruit naar Ko Tao en omgeving. Mss interesse??
Ik ga als ik aankom gelijk naar het noorden en daarna door naar laos en Cambodja, het zuiden van Thailand ga ik pas op het einde van mijn reis doen. Dus dat gaat helaas niet lukken… Heel veel reisplezier!