Reisgenoot(en) Thailand/Cambodja/Vietnam/Laos Febr/Maart/April

Hoi,

Ik ben Gijs, 27 en van plan om een maand of 3 op reis te gaan.
Ik wil graag begin Februari beginnen in Thailand en daarna ook Cambodja, Vietnam en Laos aandoen.
Het lijkt me leuk om met name in het begin van de reis een reisgenoot of meerdere te hebben, zodat wel samen kunnen reizen.
Dus als er iemand anders rond dezelfde data vertrekt of van plan is te vertrekken, of in een van de landen is laat dan wat weten en misschien kunnen we samen reizen:)

Gr,

Gijs

Hallo Gijs,

Gaaf dat je deze reisambitie hebt! Ook mooie landen uitgekozen. In onze facebook groep zitten veel mensen van allerlei leeftijden die die kant op gaan of er momenteel zitten.
Ik zou zeggen meld je aan en deel je plannen en voor je het weet dan zit je in Thailand op een terras met een heleboel leuke mensen.

Heb me aangemeld. Thanks!

Hoi Gijs! Wat een mooie plannen! Ik ben Amber, 23 jaar, en heb hetzelfde idee, maar dan start ik een maandje later… Zal me ook even aanmelden voor die Facebookgroep!
Groetjes!

Hoi Gijs,

Ik vertrek op 4 februari aan mijn reis in Bangkok en zou dan ook enkele maanden
Richting Cambodja en Laos gaan. Moest je interesse hebben kun je me toevoegen op Skype: gael.staelens1 of mailen: gaelstaelens@hotmail.com :slight_smile:

Groetjes

Ey Gijs,

Ik had ook graag wat gaan backpackken die periode in Thailand/Laos, heb je al concrete plannen?
Ben je er al geweest, ik heb het al eens 2 weken gedaan (Bangkok Phucket Ko Samui Ko Phangan). Nu zou ik voor 4 weken willen gaan als mijn werk het toelaat.
Het was de beste reis die ik ooit gemaakt heb en wil het graag eens overdoen.

Ik zou zeggen laat iets van je horen en wie weet.

Groeten Kevin

Hey Gijs,
Inmiddels je vliegticket geboekt denk ik zo?
Ik vlieg op 9 februari naar Thaliand & ga voor vier weken, nog geen concrete planning.
Jij inmiddels wel?

Groetjes!

Hallo Gaelie,
Dan ga je vier dagen voor mij uit richting Bangkok.
Inmiddels al een concrete planning wanneer & waar je heen wilt…?

Groetjes!

Hey Twinkely,

Kheb nog niet echt concrete plannen, wel ongeveer wat ik wil zien.
Na Bangkok zou ik voor een week naar het zuiden van thailand willen om er te duiken (koh panghan of koh samui). Pucket en kho phi phi zouden naar schijnt te toeristisch en druk zijn. Dus deze zou ik willen vermijden. Dan graag in het noorden zeker chang mai en pai. Verder in Myanmar zou ik graag naar bagan gaan en ankor what, siem riep in Cambodja. In Laos graag naar ventiane , prabang…
Verder is er nog niet echt iets concreet :slight_smile:
moest je zin hebben kun je me altijd mailen: gaelstaelens@hotmail.com

Groetjes