Reizen door Zuid-Oost Azië

Hallo allemaal,

Ik ben van plan om de maanden november-december-januari in Zuid-Oost Azië door te brengen. In die tijd wil ik in ieder geval deze reis als rode draad aanhouden: http://www.backpackeninazie.nl/backpack-route-zuidoost-azie/. Als ik aan het eind van de rit nog tijd over heb wil ik misschien zelfs nog doorreizen naar Nepal om daar een mooie trekking te maken.

Alhoewel ik denk dat deze reis alleen maken heel spectaculair zal zijn, lijkt reisgezelschap mij ook erg leuk! Ik ben 22 jaar en heb net mijn bachelor psychologie afgerond. In februari begin ik aan een master en daarom wil ik graag voor die tijd reizen. Lijkt deze reis (of een deel daarvan) jou ook erg leuk dan hoor ik dat graag (m/v)!

Groetjes,
Thijs

Hallo allemaal,

Ik heb mijn ticket geboekt! Vlieg 4 november naar Bangkok en kom daar heel vroeg in de ochtend op 5 november aan. Als er mensen rond die datum ook daar zitten en gezellig een Thais biertje (een frisje mag natuurlijk ook) willen drinken, laat het me maar weten!

Groetjes

He Thijs,

Ik speel ook met de gedachte begin november naar thailand te trekken en erna door te reizen naar Malaysië om in januari in Australië te eindigen. Hoe lang ben je van plan in Thailand te reizen?
Ik ben 23 en heb net mn master in de criminologie afgewerkt.

groeten

Heej Thijs,
Ik vertrek 5 november richting Singapore en van daar uit ga ik t/m 14 januari onder andere Thailand en Maleisië bezoeken. Eventueel nog Laos en Cambodja als er tijd voor is. Ik heb totaal geen planning staan, dus alles ligt nog redelijk open. Ik ben opzicht vrij flexibel en een vlucht tussen de landen is goedkoop, dus behoort ook tot de mogelijkheden. Dus als je af en toe update, komen we elkaar misschien nog wel ergens tegen.
Groetjes,
Jennifer