Mijn naam is Sjoerd, ik ben 22 jaar en ik woon in Amsterdam. Ik heb net mijn studie afgerond en heb met voetbal, werk, vrienden en feesten altijd vrij gestructureerd geleefd. Maar, het leven heeft meer te bieden, dus gooi ik het roer om en wil ik een half jaar naar Zuid-Oost Azie vertrekken. Voor mij een aardig grote stap, aangezien ik nog nooit voor zo’n lange periode alleen op reis ben geweest. Voornamelijk in het begin lijkt het mij fijn om samen te reizen, aangezien het tijd kost voordat je je draai hebt gevonden in een nieuwe cultuur. Daarom ben ik benieuwd of er meerdere mensen zijn die in dezelfde periode van plan zijn te gaan reizen richting Azie. Mijn geplande reis staat nog in de kinderschoenen alleen zeker is dat ik in die periode voor de duur van 4-5 maanden minimaal weg wil gaan richting Zuid-Oost Azie. Ik zit ook nog te twijfelen of ik in deze periode nog vrijwilligerswerk wil gaan doen. Daarom lijkt het me leuk om met geinteresseerden te brainstormen over een dergelijke reis.
Eind Januari ben ik klaar met mijn studie en wil ik ook heel graag op reis. Ik zat te denken om de transmongolie express te gaan doen en zo verder door azie te reizen. Nu zag ik jouw oproep staan, waarbij vermeld stond dat jouw reis nog niet vast staat (bij mij staat het ook nog in de kinderschoenen). Dus misschien zijn er mogelijkheden om samen te reizen naar en door azie. Zoals jij het omschrijft heb ik ook gestructureerd geleefd, met voetbal, studie, werken en uitgaan.
Ik heb al een klein beetje reiservaring zo heb ik in de zomervakanties in amerika opgepast op kinderen (soort van au-pair) en ben ik vorig jaar (2010) voor een half jaar naar portugal geweest voor studie.
Verder ben ik 21 jaar en woon in de buurt van Amsterdam.
Ik zag je advertentie staan, en dacht laat ik even een mail sturen.
Weet je al wat meer over je reis of heb je helemaal nog geen plannen?
Ik vertrek 19 feb 2012 naar Bangkok en vlieg dezelfde dag gelijk door naar het noorden van Thailand (Chang Rai).
Hier blijf ik dan 2 dagen om vervolgens door Laos en Cambodja te reizen.
Ik heb al een beetje bekeken wat ik wil bezoeken maar verder nog geen concrete plannen.
Het enige wat gepland staat is dat ik op 19 maart vanuit Cambodja terug vlieg naar Bangkok om op 21 maart naar Amsterdam te vliegen.
Ik weet natuurlijk niet wat jouw planning is of zo maar maybe zijn we ergens een zelfde periode.
Hoe lang wilde je eigenlijk op reis gaan?
Mijn naam is Roy ben 32 en kom uit Den Haag.
In het dagelijks leven werk ik bij de polite.