Reisgenoot gezocht Zuidoost-Azie dit voorjaar !

Hallo,
Ik ben een 22-jarige avontuurlijk jongeman, die voor komend voorjaar een reisgeno(o)t(e) zoekt. Oorspronkelijk zou ik komend voorjaar met een vriendin voor 9maanden gaan reizen door zuidoost Azië, maar helaas heeft zei moeten afhaken. Zelf zou ik graag willen doorzetten, alleen lijkt het me erg saai om alleen te gaan.
Daarom ben ik op zoek naar een m/v tot 30jaar, die de leukt lijkt en de mogelijkheid heeft om per februari/maart voor een langere periode door Azië te trekken. Mijn oorspronkelijk idee is om in 9 maanden van India naar de westkust van China:chin: te trekken, om vervolgens weer richting het zuiden via Thailand en Indonesië te eindigen in Australië. Natuurlijk ben ik hierin erg flexibel en sta ik open voor eventuele andere ideeën.
Dus als jou het ook een leuk idee lijkt, laat het me dan snel even weten !

Groetjes !

Hee Elano,

Ik ben ook van plan om richting Azie te gaan, maar hoe en wat weet ik nog niet precies, qua route dan…:smiley:
9 maanden klinkt wel erg lang, dit weet ik dus niet precies.
Ben zelf 20 jaar, net gestopt met mijn opleiding bedrijfseconomie, en ik heb zin om er een paar maanden tussenuit te gaan; de cultuur te leren kennen en gewoon even weg uit het kikkerlandje hier!:smiley:

Groet, Sam.

Hoi Sam,
Leuk dat je ook graag die kant van de wereld wil ontdekken. Zoals ik al zei ben ik erg flexibel in route en reisperiode, alleen denk ik dat 3 maanden voor mij persoonlijk iets aan de te korte kant is om alles te zien wat ik in gedachten heb.
Wel is het misschien een een leuk idee om eventueel een (eerste) gedeelte van de reis samen te doen.

Als het je dat wat lijkt, kunt je me eventueel toevoegen op msn of mailen op het adres wat ik je heb doorgestuurd.

groetjes !