Azie/Oceanie-vertrek rond oktober

Hoi,

Ik ben dus op zoek naar een reisgenoot (man/vrouw) om een reis te plannen door Azie & Oceanie. Mijn ruwe planning tot nu toe is om in Azie te beginnen en dan het liefst in India of Nepal. Vandaar wil ik richting Thailand, Vietnam, Maleisie, Indonesie etc. etc. gaan. En daarna naar Australie, Nieuw-Zeeland en wat eilanden erboven. De terugreis zou eventueel terug kunnen via Hawaii en een stad in de VS.

Ik heb uitgezocht dat dit voor niet al te veel geld mogelijk is met een combinatie ticket. Over de reisplanning valt zeker te praten om het een en ander aan te passen. Een reisgenoot voor een deel van de reis zou ook al leuk zijn. Ik wil zelf 9+ maanden weggaan dus er is meer dan genoeg tijd om elk land rustig te bezoeken.
Ik hou van zowel cultuur als natuur en ben voor veel avontuurlijke dingen in tijdens de reis zoals, trektochten, parachutespringen, boottochten enz. Maar wel in de backpackersstijl, alles lekker low-budget dus. Als je interesse hebt dan kan je me bereiken op [EMAIL=“robsegeren@hotmail.com”]robsegeren@hotmail.com.

Groetjes,

Rob