reisgenoot m/v Indonesië of Thailand in November

Hoi!

Ik wil graag begin november voor ongeveer 4/5 weken gaan backpacken of in Thailand, of in Indonesië. Ik heb nog geen concrete plannen, het enige wat ik weet is dat ik wel weer even weg wil uit Nederland;).
Ik heb 2 keer voor 4 maanden in Oostenrijk gewoond en daar snowboard les gegeven, en ik heb ook 5 maanden in Italië gewerkt. Nu ben ik naar iets op zoek wat ik nog zou kunnen doen, voordat ik het winterseizoen in Oostenrijk weer in ga!
Ik heb zelf nog nooit gebackpackt, en ben nog nooit in Azië geweest. Daarom zou ik het leuk vinden om samen met iemand te gaan!

Ik zou in de reis graag leren surfen en/of duiken, een beetje cultuur snuiven, lekker relaxen, en af en toe hou ik ook wel van een feestje! Had je ook zoiets in gedachten, laat het mij dan graag weten!

Nou. Wat leuk. Ben een duikster en wil graag rond die tijd naar Indonesië. Paar eilanden bezoeken. Dus wie weet kunnen we samen gaan. Vr, 45, niet rookster en sportief.

Heey!
Ook ik ben nog opzoek naar een reisgenootje voor naar Azie.Mijn voorkeur gaat uit naar Indonesie. Waarschijnlijk kan ik maximaal 4 wekenweg, ivm werk. Het lijkt mij leuk om van alles wat te doen. Surfen staat hoogop mijn lijstje! Ik ben trouwens 28 jaar en woon in Groningen. Stuur gerust eenpb, dan kunnen we eventueel wat ideeen uitwisselen.
Groetjes!

Ik zou duiken van te voren in nederland halen. Word je reis nog leuker.