Hallo,
ik ben Marielle, kom uit Noord-Holland.
ben 23 jaar en zoek een reismaatje om te gaan backpacken in thailand en Indonsie.( bespreekbaar )
het lijkt me leuk om samen met iemand de hele reis te gaan maken en dan samen uit te stippelen.
het lijkt me leuk om gezellig een dagje strand te gaan hangen en veel dingen te bekijken/ontdekken.
indien je dezelfde interesses hebt, zie ik graag een mail te gemoed met jou interesses en om evt. een keertje af te spreken.
groetjes Marielle
Hoi Marielle,
Mijn naam is Ezra, ik ben 20 jaar en kom uit Drenthe. Ik studeer pedagogiek en heb afgelopen maand besloten om te stoppen met mijn stage en in september opnieuw een stage te zoeken. Dit betekent dat ik nu tot september vrij ben. In deze periode zou ik graag een reis maken door Azië. Ik werd enthousiast van jouw berichtje en deel je interesses. Ik zou graag met je in contact komen en ideeen en plannen uitwisselen.
Groetjes Ezra
Hee, okee super leuk.
wat is je FB? dan kunnen we even wat makkelijker kletsen over hoe en wat.
Groetjes Marielle
Hoi Mariëlle,
Ik ben Gaby, 25 jaar en kom uit Gelderland. Ook ik wil dit jaar (weer) richting Azië. Alleen ligt mijn voorkeur bij Maleisië / Borneo Of Laos / Cambodja. Ben namelijk al naar Thailand en Indonesië geweest. Zijn dit landen waar jij ook eventueel heen wilt? Groetjes Gaby
Hee, ik wil zelf echt wel naar thailand en indonesie sorry.
Groetjes Marielle
Hoi Marielle,
Ben zelf van 30 april t/m 2 mei in Indonesië. Planning: Bali, Lombok, Gili’s en misschien Komodo en Rinca.
Misschien kunnen we mekaar wel ontmoeten.
Groetjes Yassin
Hoi Marielle,
Ik zou zelf ook graag een aantal weken naar Thailand willen in mei of begin juni. De combinatie dingen bezoeken en strandjes klinkt top haha!
Wie weet spreekt mijn verzoek hier op het forum aan
Ik vertrek 3 april richting indonesie. Om de route Flores, Lombok, Komodo, Gili te bezoeken.
Ben benieuwd of jij dat ook wat vind.
Voor mij is het de eerste keer dat ik ga backpacken. En zou het leuk vinden om niet compleet de reis in mijn eentje te maken.
Groetjes
hai!
ik ben michelle en kom ook uit noord holland.
ik wil graag naar indonesie.
wanneer was jouw planning om te gaan en voor hoelang?
ik wil graag begin april weg en half mei of eind april terug.
ik hou van gezllig dingen doen, maar kan ook heerlijk genieten van een dagje strand.
groetjes michelle. ben trouwens 22 jaar
Hey michelle! Ik vertrek 3 april land op bali en ga 26 april weer terug gr
Ik zoek nog steeds een reismaatje voor Japan of om een gedeelte samen te reizen.
Is er iemand die in mei/ juni die kant opgaat?