Reisgenoot gezocht: backpacken Azie vanaf feb-maart 2014

Hoi allemaal! Ik (vrouw,26jr) ben van plan om begin volgend jaar een maand of 3 te gaan backpacken door Azië, ergens in de periode feb-mei. Ik heb nog geen concrete plannen maar mijn voorkeur gaat uit naar Thailand en Indonesië. Voor de rest sta ik nog helemaal open voor andere ideeën!
Ik hou van natuur en cultuur, actief dingen ondernemen maar ook van op z’n tijd lekker op het strand liggen. Mijn doel is om veel van de omgeving te zien en lekker rond te trekken. Niet al teveel te plannen van tevoren maar gewoon zien waar de reis me heen brengt en vooral genieten.
Het lijkt me erg leuk om deze ervaring met iemand te kunnen delen! Alleen is ook maar zo alleen :wink: Heb je interesse en ben je rond de 26 jaar stuur me dan een berichtje. Dan kunnen we daarna kijken of er een klik is en samen een plan maken.
Ik hoor graag van je!
Groetjes

Hoi Ruby, ik zit er over te denken om de maand februari naar Thailand te gaan. Ik wil iig richting Chang Mai gaan en naar Kho panang om een echte fullmoonparty mee te maken. Ik ben een vrouw (net 32), ben avontuurlijk en houd van cultuur, natuur, strand relaxen en een feestje. Dit zou voor mij de tweede keer worden dat ik naar Azië ga. Ik ben eerder al in Indonesië geweest (aanrader). Ik vind het gezellig om iig een hedeelte met iemand samen te reizen of evt.

Graag hoor ik van je.

Groetjes,

Chiara

Hallo!

Je reisplannen zie ik zeker zitten!
Ik ben een vrouw van 23 jaar. (Hopelijk vindt je dit dicht genoeg bij jouw leeftijd liggen ;).
Eigenlijk ben ik geen ‘strandligger’, maar af en toe uitrusten vind ik wel kunnen =).

Vorig jaar waren mijn plannen om voor een paar maand naar Thailand te gaan, maar dit is er uiteindelijk niet van gekomen omdat ik alleen was.
Ik vind dit enorm jammer en zou dus graag samen met iemand rondtrekken.

Hopelijk tot horens =)

Groetjes,
Leen

Ik ben Kim, 25 jaar oud. Ik kom op 12 februari aan in Bangkok en wil dan naar de eilanden voor 2 weekjes (daarna vlieg ik door naar Sydney). Wellicht kunnen we meeten? Of miss een groepje vormen :slight_smile:
Ik ben al een paar x door thailand wezen reizen. en ook via hier reisgenoten gevonden: geweldig :)!!

Groetjes Kim