Reisgenoot gezocht! Azie Jan/ Feb. 2013

Hi All!

Ik ben op zoek een gezellige reisgenoot waar ik samen mee door Azië kan reizen.
Nadat ik eerder dit jaar al een maand naar Azie ben geweest, zou ik nu voor langere tijd weg willen.

Mijn plan is ongeveer tussen de 3 en 6 maanden weg te gaan. Vanaf januari/ februari 2013.
Ik zou graag nog eens naar Thailand willen, ook staat Laos en Vietnam op mijn verlanglijstje. Maar andere landen in de omgeving sta ik uiteraard ook voor open!

Zelf ben ik een man van 27 jaar. Wil mijn reis op de backpack manier doen, redelijke low budget tot op een bepaalde hoogte. Zoveel mogelijk met trein, bus en boot.

Doel van de reis is veel mooie plekken bekijken, lekker eten, hier en daar een feestje en zo af en toe relaxen op een strandje.

Heb jij misschien dezelfde plannen laat dan gerust een berichtje achter.

Groeten,

Danny

Hey Danny,

ik probeerde je een privébericht te sturen maar is niet gelukt omdat je inbox vol zou zijn?! Dus reageer maar even zo op jouw bericht; dit had ik willen antwoorden:

''Wat leuk dat je een berichtje stuurt. Ik kan me eigenlijk wel erg vinden in jouw verhaaltje, buiten het gedeelte van Laos en Vietnam haha. Wat zou je nog willen zien van Thailand? Als we het eens worden, is het wellicht een idee om samen door Thailand te reizen. Hoe denk je over Indonesië? En heb je eerder met iemand samen gereisd?

Ik wil ook graag backpacken om de prijs te drukken en omdat je tijdens het backpacken de leukste mensen tegen komt :). Moet er wel bij vertellen dat ik van luxe hou, dus het zal een aanpassing voor me zijn om in hostels te slapen.
En inderdaad, ik wil ook zoveel mogelijk gebruik maken van trein en boot (bus ben ik niet zo’n fan van). Alleen bv van Chiang Mai naar Phuket zou ik overwegen om te vliegen.
Deze reis is voor mij echt bedoeld om te relaxen, het hoofd leeg te maken, en van de natuur, cultuur en eten (dat laatste vooral haha) te genieten. Af en toe een feestje sla ik zeker niet af.

Ik hoor wel weer van je!
Groetjes Jeanine’’

HOi Danny,

Sinds 2 jaar heb ik het reisgevoel te pakken en Thailand (Azië)staat al lange tijd op mijn lijstje, ook het backpakken trekt mij,nieuwe mensen ontmoeten/mooie plekken zien, echt een uitdaging, zelf geeft ik voetreflex/massages en in Thailand zit er goed, ook qua cursussen volgen of massage krijgen,hi. Chiang Mai en Phuket word me vaak aangeraden door mensen om dat te gaan zien. Ik weet niet voor hoe lang ik wil gaan, het low budget spreekt me ook aan, net als strand/lekker eten enz. groetjes Floor