Ik ben een gezellige meid van 29 jaar en woon in de omgeving Eindhoven. Ik ben van plan om aan het einde van het jaar ca. 3 weken in Azie te gaan backpacken, maar wel met enige luxe (iig een schone kamer en eigen badkamer). Vorig jaar ben ik naar Vietnam en Thailand geweest en wil nu graag meer van Azie zien. Heb niet echt een voorkeur voor bepaalde landen. Het lijkt me niet zo gezellig om alleen te gaan, wil graag ervaringen delen en ben dan ook op zoek naar een reismaatje.
Hoi hoi,
Jouw berichtje klinkt echt helemaal goed! Wat versta je precies onder eind van het jaar? Ik vertrek 27 november naar Bangkok en vlieg daarna door naar Krabi. Rest van t rondje wordt Angkor Wat - Saigon - Singapore en Bali (3 weken). Lijkt dat je wat? Ik ben tot nu toe in Thailand, Kuala Lumpur en Sumatra wezen backpacken. Hou ook van enige luxe (moeten tenslotte het hele jaar hard werken ;-)) dus boek meestal hotelletjes van rond de 30 euro per nacht. O ja ik ben 32 en woon in de regio Utrecht. Ik hoor graag van je.
Wat klinken jullie plannen gaaf zeg. Zelf ben ik ook opzoek naar reisgenootje (s) voor de periode december2010/januari 2011. Ik wil graag richting Zuid-oost Azie (inderdaad Thailand, Cambodia, Laos, Vietnam, Bali etc). Ik ben zelf al eerder in Maleisie en in Midden-Amerika geweest voor een reis. Maar kan niet wachten weer te gaan.
Wel ben ik, net als jullie, iemand die iets wat aan luxe kan waarderen. Een fris bed, eigen badkamer. Maar wil wel graag veel van de cultuur en natuur zien.
Ik kan me goed vinden in jullie budget.
Mijn opties staan verder nog helemaal open, wat betreft de reis/activiteiten. Misschien kunnen we per email eens verder praten? Jullie kunnen me mailen op [EMAIL=“mientje.dobbelsteen@hotmail.com”]mientje.dobbelsteen@hotmail.com.