Reisgenoten gezocht voor Azië maart/april 2010

Hallo beste medereizigers,

Ik ben Mirjam en ik ben op zoek naar een reismaatje van mijn leeftijd om Azië mee te verkennen. Ben zelf een student van 22 jaar, die inmiddels bijna klaar is met studeren.

Het lijkt me fantastisch om voordat ik echt ga werken er nog een aantal maanden tussenuit te gaan!:wereld:

Het plan is om door een aantal landen in Azië te reizen; trefwoorden: natuur, cultuur, winkelen, af en toe stappen etc.

De landen die ik graag zou bezoeken zijn bijvoorbeeld, Japan, China, Maleisië, Indonesië etc. maar ik sta ook nog open voor andere suggesties.
Zo kunnen we er bijvoorbeeld ook nog een stukje Nieuw-Zeeland of Australië of iets dergelijks aan vast plakken.

Spreek dit plan jou een beetje aan, dan hoor ik graag van je!

:dag: Groetjes, Mirjam

Misschien dat ik nog wat vroeg ben, maar niemand voor maart/april?

Hoi Mirjam!

Ik ben Marlies, ook studente (masterjaar) en 22 jaar. Ik ben ook van plan om eind februari/begin maart 2010 naar Azië te vertrekken. Ik heb nog niets geboekt, maar het staat wel vast dat ik ga. Ik wil in ongeveer een maand Thailand gaan bekijken en zou het ook leuk vinden om een reismaatje te hebben. Het lijkt mij leuk om met een groep internationale mensen daar rond te reizen en ik heb via Kilroy al een paar mooie reizen gezien. Ik weet niet of jij daar ook in geïnteresseerd bent, maar mocht je dat zijn neem dan contact met me op want je trefwoorden spraken me erg aan :slight_smile:

Groetjes! Marlies

Hee Marlies!
Bij Killroy had ik zelf nog niet gekeken. Ik vroeg me af, wil je alleen Thailand bezoeken of ook nog andere landen in Azië?
Hoe lang wil jij ongeveer weg in totaal?

Ik denk dat ik zelf in februari nog niet genoeg gespaard heb… Ik wil graag van tevoren nog even werken, dus ik zit wel echt aan maart/april.
Ik weet niet of je dat een probleem vindt?

Groetjes!

Hoi!

Ja ik ben van plan om in één maand Thailand te gaan doen, daarna ga ik namelijk met mijn moeder een rondreis door Maleisië en Singapore doen :slight_smile: Ik zou ook best Laos en Cambodja willen zien of iets in de buurt, stukje china ofzo, alleen zijn er zoveel leuke dingen te doen in Thailand dat ik denk dat ik me daar wel een maand vermaak :slight_smile: De tweede reis die ik ga doen begint op 15 maart dus vandaar dat ik ergens half/eind februari weg wil… zou bijv, ik roep maar wat, 22 februari lukken?
Klinkt allemaal alsof het redelijk vast staat, maar ik sta ook open voor andere oplossingen! Ik zit alleen een beetje vast aan die 15 maart. Een groepsreis leek mij heel leuk maar ik sta er bijv. ook voor open om met z’n tweeen (of meer!) gewoon te gaan backpacken!
Let me know!

Groetjes Marlies

Hoi!
Ik begrijp dat je vast zit aan 15 maart. Leuk dat je met je moeder gaat zeg!
Zelf denk ik dat voor mij februari nog te vroeg is… ik moet namelijk nog wel wat sparen voor wat ik allemaal wil zien.
Ik denk dat ik zelf ook rond 15 maart weg zou willen :stuck_out_tongue: Ik ben nog met een ander meisje aan het overleggen en we hebben het nog lang niet rond, maar wij hebben het over de volgende landen (achtereenvolgens) gehad: Japan, China, Vietnam, Thailand, Maleisië en Indonesië. Als we beginnen in Japan doen we daar ong. 3 weken over en dan liefst door naar China. Deze route komt namelijk ook goed uit met klimaat en de ideale reistijd van alle landen.

Dus ik weet niet hoe lang jouw rondreis Maleisië en Singapore duurt? Maar we zouden ook bijvoorbeeld daarna nog kunnen afspreken om samen door China te trekken…Chinese muur, pandaberen, rode lampionnen, karstbergen en winkelen (Windows XP voor 3 euro :P).

Groetjes, Mirjam

P.S. Nog andere mensen die deze route iets lijkt?!

Hey Mirjam,

Heb je al een reismaatje gevonden?

Ikzelf ga 1 maart naar Thailand eerst ga ik twe weekjes in een weeshuis werken en daarna lijkt het me erg leuk om met iemand rond te reizen en vakantie te vieren in het mooie Thailand.
Je mag me ook mailen
[EMAIL=“suzan.jans@home.nl”]suzan.jans@home.nl dan hoor ik wel van je plannen.
Gr Suus

Hoi Suzan,
Ik heb inderdaad inmiddels een reisgenootje gevonden!
Toch nog bedankt voor je reactie en succes met het vinden van een reismaatje

Groetjes, Mirjam