Reisgenoten gezocht voor Azië maart/april 2010

Hallo beste medereizigers,

Ik ben Mirjam en ik ben op zoek naar een reismaatje van mijn leeftijd om Azië mee te verkennen. Ben zelf een student van 22 jaar, die inmiddels bijna klaar is met studeren.

Het lijkt me fantastisch om voordat ik echt ga werken er nog een aantal maanden tussenuit te gaan!:wereld:

Het plan is om door een aantal landen in Azië te reizen; trefwoorden: natuur, cultuur, winkelen, af en toe stappen etc.

De landen die ik graag zou bezoeken zijn bijvoorbeeld, Japan, China, Maleisië, Indonesië etc. maar ik sta ook nog open voor andere suggesties.
Zo kunnen we er bijvoorbeeld ook nog een stukje Nieuw-Zeeland of Australië of iets dergelijks aan vast plakken.

Spreek dit plan jou een beetje aan, dan hoor ik graag van je!

:dag: Groetjes, Mirjam

Misschien dat ik nog wat vroeg ben, maar niemand voor maart/april?

Hoi Mirjam!

Ik ben Marlies, ook studente (masterjaar) en 22 jaar. Ik ben ook van plan om eind februari/begin maart 2010 naar Azië te vertrekken. Ik heb nog niets geboekt, maar het staat wel vast dat ik ga. Ik wil in ongeveer een maand Thailand gaan bekijken en zou het ook leuk vinden om een reismaatje te hebben. Het lijkt mij leuk om met een groep internationale mensen daar rond te reizen en ik heb via Kilroy al een paar mooie reizen gezien. Ik weet niet of jij daar ook in geïnteresseerd bent, maar mocht je dat zijn neem dan contact met me op want je trefwoorden spraken me erg aan :slight_smile:

Groetjes! Marlies

Hee Marlies!
Bij Killroy had ik zelf nog niet gekeken. Ik vroeg me af, wil je alleen Thailand bezoeken of ook nog andere landen in Azië?
Hoe lang wil jij ongeveer weg in totaal?

Ik denk dat ik zelf in februari nog niet genoeg gespaard heb… Ik wil graag van tevoren nog even werken, dus ik zit wel echt aan maart/april.
Ik weet niet of je dat een probleem vindt?

Groetjes!

Hoi!