Reisgenoot gezocht naar Thailand (v.a. maart ergens)

Hallo,

Ik ben net terug gekomen van mijn vakantie naar Thailand samen met mijn zus. Aangezien ik het zo leuk vond en het zo een mooi land vind zou ik heel graag komend jaar terug willen gaan en dan waarschijnlijk vanaf half maart ergens.
Hoe lang ik wil gaan weet ik nog niet, aangezien ik de reis misschien zou willen combineren met Cambodja/Laos, maar dit is nog allemaal niet zeker. Ik weet in ieder geval dat ik zeker terug wil gaan naar Thailand.
Wil jij ook vanaf maart ergens gaan en ben je zelf ook nog op zoek naar een reisgenoot? Stuur me een berichtje :slight_smile:

Mirte

Hé Mirte — Mirte hier. (': (Dit is hoogstwaarschijnlijk de eerste keer dat ik iemand tegen kom die dezelfde spelling heeft van onze naam, haha). Ik ben ook van plan rond maart naar Thailand te gaan (voor mij ongeveer twee tot drie maanden) en daarbij zou ik ook graag meerdere landen willen bezoeken. Mijn ouders vinden het fijn als ik in ieder geval het begin van de reis begin met iemand, dus ben je nog op zoek naar een reismaatje? (:

Hey naamgenootje! Is voor mij inderdaad ook een van de weinige keren dat ik iemand tegenkom met dezelfde spelling haha. Bedankt voor je reactie.
Mijn plannen zijn alleen helaas inmiddels gewijzigd. Mijn stage loopt namelijk tot eind april en daarbij heb ik nog concerten/festivals waar ik in mei en juni naartoe ga, dus ik wilde eigenlijk eind juni pas vertrekken richting Azië… Jammer!
Hopelijk vind je alsnog iemand die met je mee wil gaan rond die periode.

Groetjes Mirte

Hallo andere Mirte,

ik wil wel graag in Maart richting Thailand. Ik weet niet of jij nog het plan hebt om te gaan.
Ik weet ook niet precies hoe dit werkt hier. Ben in ieder geval 22 jaar en in maart klaar met studeren. (ergotherapie :))

Groetjes,
Lara

Hoi Mirte,

Ik ben in juni afgestudeerd en zou daarna ook graag naar Azië vertrekken voor een paar weken. Ben jij nog steeds opzoek naar een reisgenoot en wat zijn je plannen precies?

Groetjes, Maaike

Ik wil in juni/juli ook een aantal weken gaan reizen in ZO Azië en ben op zoek naar leuke reisgenootjes om mee samen te reizen. Ik ben 23jaar en bezig met mijn master Geneeskunde. Ik ben anderhalf jaar geleden voor stage en vrijwilligerswerk naar Uganda geweest en het reisvirus heeft me een beetje te pakken gekregen.

Groetjes Vera

Hallo Lara, Maaike en Vera,

Mijn plannen zijn inmiddels veranderd en ik zou nu graag eind juni / begin juli ergens een paar weken naar Azië willen.
Heb nog niet specifiek een plan waar ik naartoe wil gaan, maar wil in ieder geval niet helemaal alleen gaan.
Het lijkt me super leuk om met een paar mensen samen te gaan. Dus hoor graag weer van jullie :slight_smile:

Gr. Mirte

• Updated - - -

Zie m’n reactie onderaan :slight_smile:

Hay Mirte,

ik wil toch graag in maart/april vertrekken :slight_smile:
Zou graag met een aantal mee willen maar juni/juli is voor mij helaas niet handig.

Groetjes,
Lara

hallo mirte91 wel naar bankok volgend wek we je wat informatie aan me geven