Thailand maart/april 2009. 1 maand samen reizen. Wie wil?

Hallo!

Rond maart/april wil ik mijn reis beginnen in Thailand. Aangezien ik nog niet heel veel ervaring heb met reizen en je in het begin vast aan alles moet wennen, lijkt het me erg leuk om de 1e maand met iemand samen te reizen. Daarnaast vind ik het ook gewoon erg leuk om samen alle mooie dingen te zien en een leuke tijd te beleven.

Ik ben 22 jaar en studeer momenteel communicatiemanagement. Hier hoop ik rond december mee klaar te zijn, zodat ik in maart of april mijn reis kan beginnen.

Na Thailand wil ik naar Vietnam, Laos, Cambodja, Maleisie…en wie weet waar ik nog meer terecht kom :smile:…in principe is het de bedoeling dat ik dan gewoon alleen verder ga ( tenzij het natuurlijk heel erg goed klikt). In de maanden Juli en Augustus komt er een vriendin, die mij dan gaat vergezellen.

Ik hoor graag wat van jullie!

Groetjes Eline

Hoi Eline,

Ik ben Sanne, 20 en kom ook uit de omgeving Utrecht. Ik wil februari/maart een maand rondreizen in Thailand… Ben zelf ook eind januari klaar met school en heb dus lekker de tijd om te reizen.

Is het iets… of toch te vroeg voor jou?’

Groetjes,

Sanne

Hey Sanne

Maart zou ik redden, maar februari niet. Ook omdat ik tot augustus wil gaan en ik dan febr-aug te lang vindt. Zou je ook iets meer over jezelf kunnen vertellen, over wat je bijv. voor studie doet, leuk vindt om in je vrije tijd te doen, of je een relatie hebt, waar je woont…etc

Groetjes Eline

Pff even nadenken hoor! Ik zit in het laatste half jaar van een mbo opleiding Administrateur niv. 4 en ben dan als alles goed gaat in januari klaar. Ik hou erg van uitgaan met mijn vriendinnen, ga naar veel hardcore/house feesten en festivals. Heb een seizoenskaart bij FC Utrecht. Nu klinkt het vast alsof ik één of andere vage gabber ben maar dat is niet zo hoor :smiley: Ik heb geen vriend. Ik woon in Maarssen. Besteed veel vrije tijd aan de computer… Ik werk 1,5e dag op de administratie van een bedrijf wat allemaal webshops beheert. Ik heb het daar heel erg naar mijn zin!

Ik vind het erg lastig om dingen over mezelf te vertellen dus als er dingen zijn die je graag wilt weten?

Groetjes

Sanne

Hoi Eline,

Ben je nog op zoek naar een reisgenoot? Ik zag je berichtje en ben zelf op zoek naar iemand die (in het begin) samen wil reizen en inderdaad als het goed klikt langer samen wil reizen door Azie.

Ik ben zelf rond januari als het goed is afgestudeerd en wil dan ongeveer maart/april vertrekken. Omdat het de eerste keer is dat ik ga backpacken vind ik het wel heel leuk om samen met iemand te starten. Als je nog iemand zoekt dan hoor ik het wel dan kan ik wat meer over mezelf vertellen :slight_smile:

Groetjes Els

Hey Els!

In principe ben ik nog steeds op zoek naar een reisgenoot, alleen zal t zeker april worden i.p.v maart. Ik hoop ook in januari afgestudeerd te zijn.

Lijkt me leuk als je wat meer over jezelf vertelt!

Groetjes ELine

Hoi Eline!

Oke ik zal even wat meer over mezelf vertellen :slight_smile: ik zag jouw profiel en we komen redelijk overeen qua hobbies / interesses geloof ik. Ben 23 jaar, studeer bedrijfswetenschappen en studeer af in strategisch personeelsmanagement. Ben nu bezig met m’n scriptie en wil het liefst zo snel mogelijk klaar zijn, alleen is dat echt lastig in te schatten, dus hopelijk in januari helemaal klaar.

Kom uit Nijmegen, woon er ook op kamers en m’n hobbies zijn lezen, tennissen, zwemmen, skiën, zo veel mogelijk reizen/ op vakantie gaan (stedentripjes, wintersport of gewoon lekker een strandvakantie), shoppen, bios etc.

Verder wil ik heel graag na m’n studie een kleine wereldreis maken (door Azie dan :D) en dan om te beginnen bij Thailand en dan het liefst nog door naar Maleisie, Laos, Cambodja etc. Maar ik ben pas begonnen met het verdiepen in m’n reis. Al mn vriendinnen zijn al op reis geweest of gaan andere dingen doen, dus had ik besloten om alleen te gaan, want ik wil het echt heel graag voordat ik ga werken. Maar nu lijkt het me toch veel leuker (en veiliger) om met iemand te starten en dan maar zien waar het schip strandt :slight_smile:

Het maakt me niet heel veel uit wanneer precies weg te gaan, ligt maar aan de omstandigheden qua studie en wanneer een eventuele reispartner zou kunnen.

Dit was even kort over mij, misschien heb je msn? Kunnen we evt verder kletsen… :thumbsup:

Groetjes Els

KLinkt idd alsof we veel van dezelfde dingen houden!

Je kan me toevoegen met [EMAIL=“elinezweerink@hotmail.com”]elinezweerink@hotmail.com

Idd is het lastig in te schatten wanneer je klaar bent met je scriptie. Ik ben ook nog bezig, maar ben ook druk met werken en nog een project op school, dus veel tijd blijft er niet over voor mn scriptie.

Groetjes!

Hoi allemaal

Ik ben dit jaar naar thailand geweest en wil graag een rondreis gaan maken door azie. Het is inderdaad altijd lastig om reisgenootjes te vinden. Hoe staat het met jullie plannen? Ik wilde in juli/augustus gaan.

Even wat info ov mezelf… Ik ben 23 jaar oud, woon in kortenhoef(vlakbij hilversum) en ben in juli klaar met mijn studie leerkracht basisonderwijs. Ik heb mijn praktijkgedeelte al afgerond en moet nu nog 1 dag in de week naar utrecht. Verder doe ik een thuis studie management. Ik ben gek op reizen en wil voor het hele huisje boompje beestje nog een geweldige reis maken!

Hoop van jullie te horen!

Groetjes

Rowena

Hi Rowena,

Inmiddels zijn de plannen iets gewijzigd. Ik ga in mei een maand reizen met een vriendin door Thaialnd, daarna ben ik een maandje alleen en wil ik naar Cambodja, Laos en Vietnam en daarna ga ik 7 weken met een andere vriendin naar Maleisie en Indonesie. Het lijkt me leuk om die maand dat ik alleen ben wel met wat andere mensen op te trekken, maar dat hoeft niet perse een vaste reispartner te zijn.

Ben benieuwd wat jouw plannen verder nog zijn!

Groetjes Eline

Hoi Eline & Els,

Het is al weer even geleden dat jullie (ik spreek jullie voor het gemak maar even tezamen aan) berichtjes hebben gepost, maar misschien zijn jullie/ is een van jullie nog steeds op zoek naar een reisgenootje? Ik wil begin april vertrekken naar Vietnam, daar ongeveer een maand rondreizen en dan wellicht nog een maand eraan vast plakken naar Laos, Cambodja en/of Thailand. Ben 23 jaar, woon in Amsterdam en ben afgelopen zomer afgestudeerd voor mijn studie gezondheidswetenschappen en momenteel promovendus. In de maanden april en mei heb ik gezorgd dat ik ‘contractvrij’ ben zodat ik kon gaan reizen! Azie en mn Vietnam spreekt me erg aan; de totaal verschillende cultuur en natuur en variatie lijken me prachtig. Ik ben op zich wel avontuurlijk, maar heb nog nooit gebackpackt, lijkt me leuk om in het begin een tijdje samen met iemand te reizen, gewoon tot het gezellig blijft en/of de plannen overeen komen. Ik zou in eerste instantie met een vriendin gaan, maar zij kan helaas door haar studie geen vrij krijgen in die periode.
Ik hoor graag van jullie!

Groetjes,

Marieke