Mijn plan is om te gaan reizen door Azie rond januarie tot ongeveer maart.
Vorig jaar 3 weken in thailand geweest en erg genoten van de cultuur daar. Ik zou het leuk vinden om vanaf hier met iemand
te vertrekken. >>> Helaas niemand die ik ken wil met me mee.
Ik zoek iemand tussen de 18 en de 23, iemand die houd van kletsen, die van plan is een actieve vakantie te combineren met wat relaxen.
Zelf ben ik 19 ( dan bijna 20 jaar ). Hou van duiken dus dat wil ik ook zeker wel keertje doen. Als het even kan met haaien :zon02:. En wat ook op mijn lijstje staat is de jungle in duiken. In thailand heb ik bij lokale bevolking geslapen en 3 dagen door de jungle gelopen en dit was een zeer leuke ervaring.
De landen die me aantrekken zijn Thailand maleisie indonesie en India.
Andere opties zijn natuurlijk ook mogelijk. Ik wil gewoon wat van de wereld zien en een leuke reis maken.
Hoi Christel,
Ik ben marieke, 23 jaar net afgestudeerd!
zelf heb ik mijn profiel net aangemaakt en ben ik een beetje aan het orienteren op deze site!
ik wil zelf rond eind januari een vlucht naar bangkok boeken tot half/eind april!
mij lijkt het vooral in het begin prettig om samen te reizen…Ik wil als eerste naar thailand…en mij is aangeraden om via laos, cambodja, vietnam naar maleisie te gaan! maar ik ga in ieder geval naar thailand en de dingen jij opnoemde zoals duiken en actieve dingen in combinatie met natuurlijk leuk stappen daar (schijnt onwijs gaaf te zijn) dat is zeker mijn bedoeling ook! mijn echte reis heb ik nog niet uitgestippeld…en ik weet ook niet wat jij precies in je hoofd hebt natuurlijk en ook qua of jij liever iemand hebt die precies het zelfde wil qua landen en richting zodat je nooit alleen ben?
Laat maar even weten,
Hee ^^ Ik wil ook graag rond januari februari richting Thailand! Ik ben Hanneke, 19 jaar, en ik heb nu een tussenjaar. Ik heb echt heel veel zin om te gaan, maar ik durf het nog niet echt aan in mijn eentje omdat ik zeg maar -3 ervaring heb Mail me als je wilt!
hallo christel,
Ik ben Jonas 19 jaar, in januari 20. Ik wil ook heel graag naar thailand en zo veel mogelijk van de cultuur en het land proeven. Ik doe nu een tussenjaar, heel veel werken en dan wil ik in december a januari op reis, naar thailand. veel lol maken dingen ondernemen, veel zien van de thaise mensen en cultuur.
wat zeg je dr van,
groet
jonas
Ik ben een 20jarig meisje uit België (hopelijk is dat geen struikelblok :))
En zou super graag in januari richting Azie te vertrekken! zou vooral India en Tailand gezien willen hebben. Maar zoals jullie allemaal een beetje zeggen is dat op je eentje wat minder fijn als samen!
Heb nog nooit echt op men eentje gereisd, dus dit is heel wat! Zoek dan ook
eventueel een leeftijdsgenoot die mee een avontuurtje zou willen maken! Sta zeker voor alles open!!
Laat iets weten voor moesten jullie geinteresseerd zijn! Hoe meer zielen hoe meer plezier natuurlijk!
Mijn Daisy en ben 22 jaar…
Het plan is om jan/feb naar bangkok te reizen en vanuit daar naar Laos,Vietnam en cambodja af te reizen… dit in een tijdsbestek van ong 3 maanden…
Mohten jullie nog geen travel buddy hebben gevonden hoor ik het graag!!
Mijn naam is Joerie van der Loo en ik ben 23 jaar. Ik vertrek 19 januari naar Thailand. Na een maand ga ik verder naar Maleisië. Hier verblijf ik ongeveer 3 weken en vervolgens ga ik nog een paar maanden naar Bali. In Bali ben ik al eens eerder geweest, maar in Thailand en Maleisië ben ik nog onbekend. Daarom zou ik het leuk vinden om hier met iemand samen iets te ondernemen. De plannen die hierboven besproken worden (samen excursies doen en op stap gaan) spreken mij ook erg aan!
Als jullie interesse hebben om vanaf 20 januari 2011 iets samen te doen, laat het me dan weten! Misschien is het handig om iets af te spreken via een privé bericht.
Misschien tot volgende maand, in Thailand:wereld:
Joerie
hai joerie, daisy en de rest! ik land 19 januari in Bangkok en blijf (dit keer helaas kort…) voor 3 weken in Thailand. Als jullie zin hebben om s avonds gezellig cocktails te drinken op Khao San of de fietstocht van Co van Kessel door China Town te doen kunnen jullie mailen! [EMAIL=“marlienmier@hotmail.com”]marlienmier@hotmail.com
Ik ben 24 en voor de 3e keer in thailand… hou vooral van de lieve mensen en de gezelligheid daar!(en natuurlijk alle mooie goedkope koopwaar!)