Reisgenoot gezocht o.a. Thailand eind 2011

Hallo allemaal,

Mijn naam is Martine en ben 26 jaar. Op dit moment ben ik werkzaam als jobcoach in de GGZ. Opzich een leuke baan, maar niet helemaal wat ik zoek. En waar ik nu naar zit te kijken is een rondreis door misschien wel Thailand, Vietnam, Cambodja of anders… Maar het liefst met iemand natuurlijk (m/v). Qua plannen heb ik nog niets concreets en daarom sta ik open voor ideen! Zelf denk ik aan een half jaar vanaf eind dit jaar (2011) en zoek iemand waarmee ik de start kan maken, wie weet als het klikt voor langer.

Ik heb al wat reiservaring; Australie, Nieuw-Zeeland, China, Tibet, Nepal. Zelf hou ik van cultuur snuiven, de locals ontmoeten, tussendoor uitgaan en vooral veel lol hebben en genieten!

Dus vind jij jezelf in dit verhaal en heb je plannen die passen in het mijne, stuur gerust een berichtje!

Groetjes Martine

Hey Martine,
mijn naam is Frans…ben toevallig zelf ook werkzaam in de GGZ, lol. Ben al 3 x eerder in Thailand geweest en wil dit jaar weer gaan…maar het werk laat het niet toe dat ik meer dan 3 weken weg ben en dit jaar alleen in de periode eind juli-eind augustus.
Heel anders dan jou plannen als ik het zo lees…maar als je interesse toch gewekt zou zijn, neem dan zeker contact met mij op.
Doei, Frans.

Hoi Frans,

Bedankt voor je berichtje, leuk! Maar Juli/Aug is echt te vroeg voor me. Ik dacht zelf namelijk meer aan Nov/Dec… Jammer.

Maar succes nog met een leuk reismaatje te vinden en natuurlijk veel plezier in Thailand!

Gr. Martine

Hoi Martine,

Is oktober ook te vroeg?

Wil vanaf oktober 3 maanden trekken door/ in Azie… Alleen net wat jij ook al zegt, wil graag even met iemand samen ‘opstarten’. Mocht oktober jou eventueel ook uitkomen dan krijg je wel mijn hele wie wat waar verhaal;)

Groetjes Sanne

Hee Sanne,

Ik las dat jij ook van plan bent om in oktober naar Thailand te trekken en nog op zoek naar een reisgenootje? Ik namelijk ook.
Ik vlieg 3 oktober naar Thailand, om hier een maand te blijven en dan verder te reizen naar Nieuw-Zeeland, Australië en Bali.

Ik ben 18 jaar en in Juni klaar met mijn opleiding, SAW, Jeugdzorg.
Mijn plannen voor Thailand zijn nog niet zo concreet, ik heb een aantal plaatsen waar ik graag heen wil, maar ben ook heel benieuwd naar jou plannen. Ik zou graag meer van de cultuur en natuur te weten willen komen, af en toe een feestje en lekker genieten. Ik ben spontaan, enthousiast en actief.

Ik hoop op een reactie.:wink:

Groetjes Anneloes

Hoi Martine,
Ik ben Anoek 21 jaar.
Ik kan me wel vinden in jou verhaal, ik werk nu 3 jaar in een kapsalon maar ik weet niet of dit is wat ik wil.
Denk er al een lange tijd over om een verre reis te maken.
Ik heb een oom in thailand wonen waar ik zoiezo alleen een paar weken heen ga.
Wil graag vertrekken begin november en mijn plan was om eerst een stuk rond te reizen, dingen bekijken, cultuur leren kennen, voordat ik bij mijn oom uitkom.
Ben nog nooit alleen voor een lange tijd weg geweest dus het lijkt me prettig om zoiezo voor de eerste paar weken een reisgenoot te hebben.
Zoals ik al zei ik wil graag veel dingen ondernemen, maar natuurlijk ook lekker uitrusten en uitgaan.
Ik weet helemaal niet waar ik aan ga beginnen maar het lijkt me super om meer van de wereld te zien!
Groetjes anoek

Hoi Sanne,

In principe zat ik aan nov/dec te denken (wat je misschien al wel gelezen hebt), maar een maandje eerder klinkt ook nog steeds aantrekkelijk. Ik ben heel benieuwd naar je wie wat waar-verhaal in ieder geval :).

Groetjes Martine

Hoi Martine,

Mijn naam is Mark ik ben 35 jaar en heb per september ontslag genomen om voor 6-8 maanden door Azië te gaan reizen.

Ik begin in Nepal/Bhutan en zal daarna verder reizen naar Thailand, Cambodja, Laos en Vietnam.
Buiten mijn start in Nepal en Bhutan, staat verder nog niets echt vast…en zo te lezen hebben wij ongeveer dezelfde interesses
Wellicht is het leuk om elkaar onderweg te treffen om een tijdje samen te reizen.

Ik hoor het wel!!

Groetjes,
Mark

Hai Martine

Ik ben sandra ook 26 en kan me redelijk vinden in jouw wens. het stappen weet ik niet zo goed want mijn budget is niet zo heeeeel groot :stuck_out_tongue:
Ik ben van plan rond 19 november naar thailand te gaan en dan tot eind december. Misschien kunnen we samen starten!?

Hoi Martine,

Ik zie dat je al een aantal reacties heb gehad. Ik zelf vind mn werk ook hardstikke leuk maar er is meer in het leven! Ikzelf ga vanaf januari of vanaf februari mn reis voor 4mnd maken. Start in Vietnam (noord naar zuid) dus wellicht dat we daar kunnen meeten?

Groetjes,

Es

Hoi Martine en Anneloes,
Had ook een oproepje geplaatst op facebook, en daar had een oud klasgenootje waar ik al eeuwen geen contact meer mee heb gehad op gereageerd. Best leuk dus, misschien ook een aanrader voor jullie?
Zijn vaak een hoop mensen in de omgeving die met hetzelfde plan in hun hoofd lopen, maar ik kwam ze niet tegen… Lang leve internet;)
Zie echter dat al een hoop mensen hebben gereageerd!!
Misschien spot ik jullie daar nog wel?
Succes meiden! Groetjes Sanne

Hey Martine

Ik ben Joke 26 jaar en woon in Gent.Vanaf eind september reis ik drie maanden door Azië. Ik start met Borneo, ga dan naar Vietnam, vervolgens cambodja en ik eindig in Thailand. Ik ben dus ongeveer eind november in Thailand, mss kunnen we een eind samen reizen??

Groetjes Joke

Hey

Ik ben David 24 jaar en woon te Kortrijk. Ik wil heel graag dit jaar naar Azië reizen. Wanneer maakt me niet zoveel uit, wel de duur van de reis. Ik wil minimum voor 3maand naar Azië gaan. Ik heb nog steeds geen reisgenoot gevonden dus mss vind ik hier wel iemand.

Groetjes David

hey met jeroen
ga weer een half jaartje weg en ben dol op azie misschien kijken of we op delfde golflengte zitten??:slight_smile:
ik ben een 33 jarige uit den haag
groetjes jeroen

Hoi Martine!:dag:

Ik las je bericht en het spreekt mij wel erg aan.
Ik ben zelf ook nog opzoek naar een reisgenoot om mijn reis mee te starten. En inderdaad ook als het klikt voor langer.
Ik wil eind nov/december weg gaan. Rond reizen door Azie beginnende in Thailand. Dan door naar Laos, Vietnam, Maleisie, Indonesie en misschien ook nog Australie.

Ik zag dat je al best wat reacties had. Al gelukt iemand te vinden?

Als mijn verhaal je ook aanspreekt, hoor ik graag van je :slight_smile:

Groetjes Anouk