Reisgenoot gezocht Thailand 2011

Hallo,
Ik ben op zoek naar een reisgenoot voor in Thailand te gaan backpacken.
Heb nog nooit een verre reis gemaakt en dit doordat mijn vriendenkring hier niet echt interesse in heeft. Aangezien deze droom mij al een hele tijd achtervolgt heb ik nu besloten om via deze weg een reispartner te zoeken.
Ik ben een avontuurlijk en zeer flexibel iemand. Ik zou graag naar Thailand gaan omdat dit mij een ideaal land lijkt om als beginnende backpacker naartoe te gaan. Ik hou vooral van de prachtige natuur en de vele bezienswaardigheden. De reisduur dat ik in gedachten heb ik ongeveer 1 maand en dit liefst nog in 2011.
Ik zou wel op voorhand enkele keren willen afspreken om te zien of het wel klikt.
Ik ben 25 jaar en woon in België (provincie Antwerpen)
Hopelijk vind ik via deze weg iemand en kan ik mijn droom waarmaken.

Groetjes,
Leen

Hee Leen!
Ik wil ook graag deze zomer gaan backpacken in Thailand/ Maleisie!
Ik zat zelf ook te denken aan ongeveer een maand.
Ik ben Meike, 19 (van de zomer 20) en woon in Nijmegen… Ik ben ook via deze manier op zoek naar een reisgenootje, in mijn vriendenkring heeft niemand geld om met mij mee te gaan. Lijkt me leuk om een beetje te mailen en een plan te bedenken! Als je interesse hebt, laat maar horen: Meike_91@msn.com
Groetjes Meike

hey

ik ben van plan om half september naar thailand te gaan voor ongeveer een maand misschien langer, daarna ga ik nog verder reizen naar laos, vietnam en cambodja. het zal ook mijn eerste verre reis zijn!
Heb je al een idee wanneer je wil gaan en waar je heen wil in thailand?

groetjes channa

Hallo Leen/Meike,

Ik zou ook graag naar Thailand willen om daar ‘rond te reizen’ een maand zou voor mij max zijn maar dat moet lukken als ik het zo hoor. Hebben jullie al iets concreter plannen gemaakt?

Ik ben zelf ook rond jullie leeftijd (21 jaar). Stuur me maar een berichtje!

Fijn om zoveel leuke reacties te lezen. Alleen heb ik spijtig nieuws voor jullie.
Nu is het ondertussen zo dat ik samen met mijn broer ga rondreizen. Begin september zouden we vertrekken maar voor de rest zijn er nog geen concrete plannen gemaakt.
Wens jullie ook nog veel succes om een reisgenoot te zoeken en misschien kom ik jullie ginder nog wel tegen!!

Liefs,
Leen
:dag:

hai mensen,
naar aanleiding van jullie berichtjes vroeg ik mij af wanneer in 2011 jullie gaan reizen? ik heb namelijk een ticket voor 26 april 2011 en wil vanaf bangkok via laos naar cambodja reizen. in cambodja ga ik namelijk ontwikkelingswerk doen. is er toevallig iemand die rond deze periode ook die kant op wilt en die het gezellig vind om mee te reizen??
ik ben een vrouw van 25 jaar en woon in utrecht.

gr Maureen