Het idee is er. Nu alles nog uitzoeken en uitvoeren…
Ik (vrouw) ben op zoek naar iemand van rond de 34 (paar jaar jonger/ouder ook super!), die het leuk lijkt om in ieder geval de eerste week samen te reizen. Periode enz nog niet bekend.
Alleen reizen is niet mijn ding en doordat vrienden niet meer zo flexibel zijn vanwege man en kids, probeer ik het op deze manier.
Hey Desree,
Wat leuk je oproepje!
Ook ik heb het idee om naar Thailand te gaan. Ik heb bedacht om in november te gaan…lijkt me een prima maand voor wat zon!
Graag zou ik de eerste paar dagen met iemand op willen trekken zodat we beide een beetje wegwijs worden. Ik wil graag naar de eilanden in Zuid-Thailand…Kho Toa - Kho Pagnan reizen…heb jij al een idee waar je naartoe wil?
Groetjes,
Mirjam
Hi leuk om jouw oproep te lezen. Ik ben benieuwd of jij er inmiddels bent geslaagd om een reisgenoot te vinden. Ik zelf ben ook opzoek naar een reisgenoot voor Thailand, Cambodja Laos en of Vietnam. Alles staat nog open. Ik ben 51 jaar maar jong en gek van geest. Ik ben nu 2 keer op reis geweest met een groepsreis maar dat is niet echt mijn ding. Heb jij inmiddels iemand gevonden? Of heb jij inmiddels al gepland? Het idee om in ieder geval de eerste week samen te reizen om zo wat te wennen vind ik absoluut een goed idee. Ik lees graag een reactie.
Hoi meiden,
Wat leuk om jullie plannen te lezen! Ik speel ook met het idee om (weer) naar Thailand te gaan. Ben er een keer eerder geweest en vond het super! Ook ik ben op zoek naar een reisgenoot! Ik zit wel vast aan de schoolvakanties ivm met mijn werk als leerkracht. Ik ben 33 trouwens…
Ik hoor graag van jullie!
Via Wereldwijzer app
Man, 25. Twee weken terug was ik in Turkije en een vrouw heeft me verteld dat ik echt moest zoeken in Thailand. Vooral voor backpacken, reizen. Ook ik ga voor de eerste keer, maar het lijkt me wel leuk.
Je kan me toevoegen als ik binnen je idee val Redirecting...
-
-
- Updated - - -
-
vind het overigens niet erg met meerdere te gaan ook. hoe meer zielen hoe meer vreugde toch. ![]()
Hee halloo allemaal!
Ook ik heb plannen om naar azie te gaan dit jaar. Ik ben zelf 23 lentes jong en heet glenn. Zelf heb ik geen ervaring met Backpacken en daarom lijkt het mij leuk om
Stukjes met andere mensen te doen. Ik ga zelf 3 maanden. En begin 1 september in India, Nepal, China en dan laatste 5 weken in Thailand. De laatste 5 weken lijkt me dus leuk om andere te ontmoeten en dit gebeurd 23 oktober tot 30 november .
Ik hoor het wel! Groetjes!!
Via Wereldwijzer app
Hiii leuk vooruitzicht. Ik kom er op terug. Ik ben er nog niet uit wanneer ik wil gaan.
Is goed! Succes met je keuzeee👍
Via Wereldwijzer app
Hoi Hoi,
Ik las net je oproep en ik vroeg mij af of je al iemand hebt gevonden.
Ik zie je reactie wel tegemoet.
Groetjes,
Helin
Hoi! Zijn er nog mensen op zoek naar een reisgenoot? Ik ben een vrouw van 30 en ik ben van plan om deze zomer 3 weken naar Noord Thailand, Laos en / of Cambodja te gaan. Zo rond 18 juli zou ik graag vertrekken. Zijn er meer mensen met plannen in die omgeving? Het lijkt me leuker om (gedeeltelijk) samen te reizen. Ik hou van cultuur, natuur, steden bezoeken.
Hallo allemaal,
Ik ben Raphael, 29 jaar.Ik werk als spoedeisende hulp verpleegkundige, hou van sporten, stappen en avontuur. Ik ben ook nog op zoek naar een reismaatje om te backpacken.
10 november vlieg ik voor een maandje naar Thailand. De planning was om samen met mijn vriendin te gaan backpacken, maar spijtig genoeg is onze relatie voorbij. Ik ben van plan om in Bangkok te beginnen en vandaar uit rond te gaan reizen, genieten van de natuur, ontspannen en te feesten.
Ik zoek dus nog iemand mijn reis mee te beginnen.
Voor verdere informatie en vragen kan je eventueel ook via Facebook contact opnemen, dat praat wat makkelijker/sneller.
Ik hoor het graag! ![]()
Groetjes,
Raphael Rockenfeller
Hallo ik ga naar Thailan en Laos van 4 januari tot 30 januari. Ik heb geboekt en heb er onwijs veel zin in. Maar… 4 oktober ga ik eerst naar Jordanie.
-
-
- Updated - - -
-
Heel veel plezier