Reismaatje gezocht zomer Thailand/Vietnam/Cambodja

Heeee hallo!
Ik ben renee, 22 jaar en woon in Amsterdam. Dit jaar (2015) moet en zal ik een vette reis gaan maken door ZO Azië. Niemand in mijn naaste omgeving wil mij hier bij vergezellen vandaar ik een reismaatje zoek waarmee ik misschien samen kan vliegen :airplane:, de eerste dagen samen door brengen of als het klikt en leuk is, de hele reis. Ik ga niet veel plannen. Wat voor mij de ideale reis zal zijn is om vooral heel veel plezier te hebben, op mooie bounty stranden te liggen, te duiken, jungle tours doen, cultuur snuiven, uit gaan, full mooi party bijwonen en veel mensen ontmoeten.

Het plan is zo’n 6 weken en vanaf ongeveer 27 juni. Komt jou dit uit, en vind je het toch wel stiekem ook een beetje eng, zo alleen? stuur me dan een berichtje. Lijkt me leuk om ergens een drankje te doen om elkaar beter te leren kennen en kijken of er een klik is.

Xxxxx renee

Hey renee, ik ben sharifa (vrouw), 20 jaar en woon in Rotterdam. Het lijkt mij ook leuk om te gaan reizen, maar ik zou het liefst in april willen vertrekken. Heb jij al een reisgenootje gevonden? Zou jij toevallig ook eerder willen gaan? Je kan mij een PM sturen, dan kunnen we verder praten.

Hoi Renee, Ik ben ook van plan om naar Thailand te gaan van de zomer. Het is mijn tweede reis alleen, ik ben vorige zomer in Nieuw Zeeland geweest voor een maand, hoewel ik daar wel familie had wonen. Nu leek het me wel fijn en gezellig om het eerste stuk van mijn reis samen met iemand te doen. Ik ben van plan om rond 13 juli te vertrekken naar Bangkok. De eerste paar nachten wil ik in de buurt van Khao san Road verblijven en daarna heb ik eigenlijk nog geen concrete plannen. Als je het leuk vindt om een stuk samen te reizen kunnen we misschien vooraf al het een en ander plannen en elkaar een beetje leren kennen alvast :wink: Nou, ik hoor het wel! Groetjes Esmée

Hoi Hoi

Je hebt een beetje hetzelfde idee als dat ik heb!! Niet al te veel plannen maar vooral genieten en gave dingen mee maken!!
Mijn plan is om eind juni te vertrekken richting Thailand/Azië voor hoe lang is nog een ?
Vrienden hebben op het moment ook geen tijd/geld en om daar helemaal alleen aan te komen is niet echt relax!

Let me know!
Ben trouwens ook 22 jaar en kom uit Brabant…

Hee!
Ik ben Moniek 21 jaar en ook ik ga komende zomer naar Thailand.
Ik heb mijn vliegticket al geboekt, 27 juni vertrek ik naar Bangkok.
Ik ga alleen maar het lijkt me leuk om de eerste dagen in Bangkok samen door te brengen en eventueel samen verder te reizen.
Ik zal zes weken wegblijven, 5 weken Thailand en misschien de laatste week nog naar Cambodja.
Ben je rond deze datum ook in Bangok? Let me know!
Xxx Moniek

Hoi Moniek, Ik heb je een bericht gestuurd!

Hee!
Ik ben Ricardo en ben 25 jaar oud, ik heb zelf op 26 juni geboekt! Ik ga alleen maar mn maatje komt een paar uur later dan mij ook aan in Bangkok.
Misschien kunnen we meeten? Zijn jullie er een keer geweest?
Groetjes Ricardo

Heel toevallig gaan wij eerst naar het noorden naar chiang mai en dan een jungle tour doen, daarna duiken op phi phi, dan half moon party op phangan en daarna naar samui!