Thailandbuddies?

Hoi allemaal,

Ik ben Lene, 24 jaar en ik zoek een reismaatje om enkele weekjes low-budget rond te trekken in Thailand (maar ik sta open voor andere opties) tijdens de zomer! Ik wou in eerste instantie alleen rond trekken, maar misschien is het leuker om een travelbuddy te hebben.

Ik hou wel van een mix tussen cultuur, strand, natuur, feestjes,… Iemand interesse om me te vergezellen?

Groetjes,

Lene

Hallo

ik ga zelf in september je intresses lijken mij ook leuk

als je dan ook in september kunt hoor ik het graag

Heyla
Ik ben Veerle, 27 jaar. Het plan was om van 24 juni tot 23 juli naar Maleisisch Borneo te trekken, maar helaas heeft mijn reisgenote geannuleerd. Ik zou de reis nog steeds willen maken, maar liever niet alleen. Ik ben dus op zoek naar nieuwe reisgeno(o)t(en). Mijn vliegtickets zijn reeds geboekt en ik maak zowel heen als terug een tussenlanding in Singapore, dus van daaruit kan nog steeds een andere bestemming worden gekozen.
Ik maakte reeds reizen in Oost-Canada, Uganda, Bolivia en Peru.
Interesse? Laat iets weten!
Grtjs,
Veerle

Hoi Lene,

Ik ben Lianne, 23 jaar en heb van de zomer tussen 22 juli en 11 augustus drie weken vrij om te gaan backpacken. Ik zat ook te denken aan Thailand, en dan een mix van de hotspots en het echte Thailand leren kennen. Ook ik ben voor low-budget en hou van cultuur, strand, natuur en feestjes. Laat maar weten of je nog een reisgenootje nodig hebt! :slight_smile:

Groetjes Lianne

Hoi Lene & Lianne,

Is een van jullie of zijn jullie beiden nog op zoek naar een reisgenoot? Ik ben Esther (22) en het lijkt mij ook leuk om in de zomer een paar weken naar Thailand te gaan.

Groetjes, Esther

Hoi allemaal!

Ik ben Sophie (23) en ben serieus aan het overwegen om in de zomer (waarschijnlijk vanaf eind juli/begin augustus) ongeveer 6 weken te gaan reizen. Het liefst zou ik een combi maken van Thailand/Cambodja/Vietnam. Ook ik hou van een mix tussen cultuur / natuur / steden / strand. Ik zou het leuk vinden om deze reis (of een deel daarvan) samen met iemand te maken!

Hallo samen,

Mijn naam is Melanie en ook ik, ben nog op zoek naar een easy going reismaatje.
Wil rond 15 juli voor 2 á 3 weken naar thailand vertrekken om rond te reizen.
Het lijkt me leuk om een combi te maken van cultuur, natuur, mooie reizen en verhalen
en te eindigen op de relaxte eilanden. Zou ook graag een fool moon party beleven :slight_smile:

Iemand ongeveer hetzelfde plan in gedachten?

Groetjes Melanie

Hallo allemaal!

Ik ga van 20 juni tot 26 juli naar Sri Lanka en Thailand! Ik ben vanaf 10 tot 16 juli bij kho phi phi. 16 tot 21 juli bij Koh Tao om te duiken! en 21 juli tot 26 juli op Koh Phangan voor de full moonparty:)

Misschien leuk om daar een drankje te doen;)

groetjes,

Thomas

Hallo,

Ik zou ook heel graag Thailand eens bezoeken.
Ik ben 26 en ben op zoek naar iemand om in juli mee op reis te gaan.
Als je nog niemand gevonden hebt, laat maar iets weten!

Groetjes,
Griet

Hallo allemaal,

Ik wil rond 24 juli naar Thailand gaan. Het lijkt me leuk om (de eerste periode van) de reis samen met een gezellige reisgenoot te door te brengen. Is er iemand die ook rond deze tijd vertrekt?

Groetjes Esther

Hoi allemaal!

Ik vertrek 25 juli naar Thailand en vertrek 12 augustus weer. Eerst gedeelte van de reis heb ik al een beetje gepland, maar erna wil ik richting zuiden en nog totaal geen idee!! Ik ben bijna 30, cultuur-zon-strand-natuur-borrelen/eten/luieren/stappen enz.
Wil je mee met mij richting het zuiden?
groetjes!

Hallo,
Ik ben Elke (23J) en zou graag richting Thailand vertrekken voor drie weken vanaf einde juni/begin juli. Mijn interesses komen overeen met de jouwe. We zouden eventueel de overeenstemmende periode kunnen samen reizen?

groetjes Elke

Hoy, ik ben 21 jaar en ga in september naar thailand voor het ontdekken van de cultuur en avontuur maar men maat heeft afgezegd dus ben ook op zoek naar iemand die in september gaat ik zelf wens tot oktober te blijven. :slight_smile:

ik vertrek zelf op 2 september vanaf amsterdam en blijf 3 weken stuur me anders een prive bericht of mail(avril_Shariej@Hotmail.com)

Hoi allemaal,
Ook ik ben van plan om naar thailand te gaan deze zomer.
Ik ben op dit moment in Indonesie samen met een vriendin maar zij vertrekt 29 juni weer richting Nederland.
Ik ben 23 jaar en hou van cultuur, natuur, feestjes en het strand, dus eigenlijk alls wat er bij reizen komt kijken ;)…
Ben jij ook in voor deze dingen en ben je van plan begin juli richting Thailand te gaan, let me know :smiley:
Groetjes Gaby

Veel reacties al, dat moet vast goed komen,
ik heb zelf net precies een oproep geplaatst dus mochten jullie nog iemand zoeken voor een deel van de reis, kijk maar even and let me know!

Hee!

Mijn naam is Hester en ik ben 21 jaar…
Ook ik ga naar Thailand 3 juli vanuit NZ waar ik eerst een paar dagen vrienden in Bangkok bezoek!
Mijn plan is daarna naar phi phi, samui, pagnan, tao te gaan! vlieg de 20e helaas weer terug.
Ik zou het erg leuk vinden om samen met iemand te reizen, dus let me know :slight_smile:

Hallo allemaal!

Ik ben Tessa, 19 jaar (dan 20). Ik verblijf momenteel in Australie en ik vlieg 6 juli naar Bangkok. Maar ik ga misschien mijn ticket omzetten naar 16 juli. Iemand die ook deze periode gaat? Het lijkt mij toch leuker om samen te reizen dan alleen!
Alle reacties zijn welkom! :slight_smile:

Cheers!

Mijn tickets zijn geboekt! Van 31 juli t/m 25 augustus zit ik in Thailand!

hallo ik ben thais en ga hoogstwaarschijnlijk eind sept begin okt. wie heeft zin om te gaan? via pb meer info. zal auto huren en rond touren. gids huren …geen low budget !! mensen zijn welkom om mee te reizen als ge wilt…ik zal lange tijd daar blijven denk ik. vooral natuur in.

mooi bungalow/ villa huren aan het strand. hotels …van zuid naar noord en west naar oost. hou van avontuurlijk dus duiken, vissen, muay thai camp misschien voor een week.