hoi reizigers
ik ga begin 2003 3 maanden in Thailand en omgeving rondreizen. nou lijkt het mij leuk om op deze wijze al wat mensen te leren kennen die ook in die tijd daar zitten om tips uit te wisselen of een stukje samen af te reizen. ik ben met name geintereseerd in lowbudget lol maken ik ben geintereseerd in de mensen, cultuur, natuur,avontuur, duiken en een hoop lol maken.
groet erika ;D
Hallo!
nou, over dat lowbudget hoef je je geen zorgen te maken hoor!!! je zal er versteld van staan wat je voor een paar euro’s kan krijgen!! ('n nacht in een hostel wat echt nog wel door de beugel kan kost je niet meer dan een paar euro, en je bent nog voordeliger uit inderdaad om een reisgenoot/kamergenoot te vinden, want de prijzen gaan per kamer en een tweepersoonskamer is bijna altijd goedkoper/evenduur dan/als een eenpersoonskamer!
groetjes, Anne
hallo ik vertrek 6 febr naar thailand en blijf daar ongeveer 6 maanden rondhangen ;).
ben een jongen van 25 jaar en het lijkt me leuk om elkaar te ontmoeten en te feesten :P.
vind je dat ook een leuk plan reageer dan :-*.
Groetjes Coen
;D >:(
:oikkkie ook
Hey hallo!
Ik (23) kom na 7 maanden reizen in Nieuw-zeeland en australie, op 2 april aan in bangkok om hier de laatste 2 maanden van mijn reis op een onvergetelijke manier af te sluiten. Ik wil jungletours doen, feesten, relaxen, 10 dagen mediteren in een klooster, Full moon party. Zijn er leuke, gekke, boeiende mensen die dit met mij willen delen? Groetjes vanes.
Hallo,
17 februari vertrek ik naar thailand om daar te gaan backpacken voor 3 maanden tot 17 mei. Voor de eerste maand heb ik een reispartner gevonden maar het lijkt me leuk om ook de andere twee mannden met 1 of meerdere personen op te trekken. Ik wil ook graag naar de buurlanden van Thailand reizen. Als ik 17 Mei maar weer in Bangkok ben want dan vertrekt mijn vliegtuig. Ik ben iemand die avontuurlijk is, alles wil proberen en zeer sportief is. Lange wandel en fietstochten liggen mij wel, wil veel natuur en cultuur zien.
Denk je dat jij met mij overweg zou kunnen mail me op : bitterbal@wanadoo.nl
Ik hoop van je te horen.
Gegroet, Jozias v/d Velde (man 22 jaar)
He Vanes, ik ga als het goed is 17/3/03 naar thailand t/m 7/4/03…misschien kunnen we samen full moonen? Ben er nog nooit geweest maar lijkt me een heel mooi land… het enige dat me tegen staat zijn al die hoeren… ben vaker in brazilie en guinee conacry geweest dus heb al ervaring ermee… heb je tips? :-X
He hallo!!
Het leek me leuk om samen naar the full moon te gaan. Alleen zijn we niet op dezelfde tijd in thailand wanneer de full moon is. Deze is namelijk rond de 19de geloof ik. En ik kom 2 april aan en jij vertrekt 7 april!! jammer!! helaas! maar wat is je naam?? hihihi!! groetjes vanes.
Das pas jammer !!
Mijn naam is Pim–> de naam was al in gebruik dus heb ik er maar pimsta van gemaakt… zullen we dan maar hier een full moon party houden?
HE die pim!
Hahaha!! Waar bedoel je hier?? Zit jij dan ook aan de andere kant van de wereld! Ik ben nu namelijk in Sydney! Lijkt me lachen als je hier ook bent! Ik ga volgende week naar Melbourne dus wie weet??? Lijkt me lachen!! groetjes vanes.
Ik had het al gezien… nee, ik ben hier in amsterdam… hoe is het daar met die bosbranden? Geen last van? Lekker warm zeker bij jou? Mail me op: pim@z6.com
Hey pim!
Ik ga je proberen te mailen! Maar deze plek waar ik nu zit is me scherm niet zo duidelijk, ik lees pim@z6.com als je email adres. Als het niet goed is mail mij dan ff. vanesdownunder@yahoo.com grappig zeg als ik terug kom begin juni ga ik in amsterdam wonen. dus kunnen we zeker een keer gaan full moonen in A’dam!!! groetjes vanes
Hi!
Mijn plannen zijn hetzelfde als die van jou… alleen nog even een paar maandjes werken want mijn budget is nu wel heel erg laag. Wanneer ben je van plan te vertrekken naar Thailand… ik waarschijnlijk eind april voor nog onbepaalde tijd… hoop wat van je te horen!
Groetjes Sandra
Hi Erica!
Mijn plannen zijn hetzelfde als die van jou… alleen nog even een paar maandjes werken want mijn budget is nu wel heel erg laag. Wanneer ben je van plan te vertrekken naar Thailand… ik waarschijnlijk eind april voor nog onbepaalde tijd… hoop wat van je te horen!
Groetjes Sandra
hallo hallo luitjes,
het is bijna zover want 6 feb ga ik naar thailand en de omliggende landen voor ongeveer 6 maanden.
echt te gek man. 8)
wie er rond die tijd ook in de buurt is moet maar een seintje geven ;D dan kunnen we mischien wat afspreken.
Gegroet Coentje 8)
Heeee allemaal,
Wordt een gezellige boel daar, vertrek zelf 3 maart a.s. voor 3 maanden Thailand en Cambodja. En als ik het goed lees zit minstens de helft van deze lui ook daar rond die tijd.
Feestje bouwen dan maar?? ;D
heeeeeeeey ik ben een meid van 19 jaar…
en ik wil graag eind april/ begin mei voor 15/19 dagen naar thailand… heb erg mooie georganiseerde rondreizen gezien bij oad… welke meid zou met mij mee willen … het zijn alwel groepsreizen, maar met z’n 2 ist altijd fijner d8 ik zo… ik weet het is kortdag maar dat maakt het ook wel weer een uitdaging toch…
mail me zo snel mogelijk : debber26@hotmail.com
heeeey ik heb een hele gafe reis groepsrondreis naar thailand gezien voor 15/19 dagen, het is wel pas in december, maar das de beste tijd voor reizigers heb ik mij laten informeren door het reisbureau… nu zoek ik alleen nog een reismaatjuh… welke meid tussen de 18/25 wil met mij die reis maken… zelf ben ik dan 20 jaar