Reisgenootje Thailand juli 2008

Hallo allemaal!

Ik ben Sandra en ik ben 19 jaar. Ik zoek een reisgenootje om in juli 1 á 2 maanden naar Thailand te vertrekken.De bedoeling is om low budget te reizen. Wie er zin heeft, laat maar iets horen!

Groetjes, Sandra

Ha sandra ik zit erover te denken om 3/4 maanden te gaan naar Thailand maar ga waarschijnlijk vanaf Mei koenprins@hotmail.com

Hai,

ik speel ook al tijden met dit idee. Als je het leuk vindt om eens van gedachte te wisselen: [EMAIL=“femkeutr@live.nl”]femkeutr@live.nl

Groetjes,
Femke

Hee, ik zit er ook al een lange tijd over na te denken om een paar maandjes naar thailand te vertrekken, mensen die me willen toevoegen voeg me toe m-i-c-h-e-l@hotmail.com

HEEY! Ik vetrek 14 juni naar thailand. Plan is om eerst naar de full moon party te gaan op Ko Phagnan, nog meer mensen met dat idee? Ben er dan nog maar net dus zou het wel leuk vinden om wat af te spreken. Full Moon party is op 18 juni.

heey.

ik heb ook het iedee om half juni voor anderhalve maand maar thailand te vertekken.
ik zoek ook nog een reisgenootje. ik ben 18 jaar. mijn bedoeling is ook low budget te reisen.
vorig jaar ben ik met mijn ouders naar thailand geweest en zo graag terug gaan maar dan zonder ouders maar het liefts toch niet alleen.
mijn mail addres is [EMAIL=“robackermans@gmail.com”]robackermans@gmail.com

groetjes rob

Heey,

Ik ben van plan om in juli 2 weken vrijwillgerwerk te doen, daarna wil ik nog een week zelf even ‘‘rondtrekken’’ (hoever dat kan in 1 week…). Ik ben zelf 18 en t lijkt me leuk om mischien daar is te meeten als je dan toevallig in de richting bent.

Sonja

ooh mail adres is meschien wel handig haha. [EMAIL=“sonja136@hotmail.com”]sonja136@hotmail.com ook voor andere mensen die het leuk lijkt. voeg me maar toe

he ik vertrek eind mei voor 2 maanden naar thailand ik zoek ook nog een reisgenootje als iemand van gedachten wil wisselen mijn mail is mauricebouman@hotmail.com

heey ik vertek ook eind mei naar thailand. en heb iemand met wie ik de eerste maand mee ga
mischien dat we elkaar ergens nog tegen komen

Ik wil graag een maand naar thailand. Is er toevallig iemand die via activity international gaat? Ik wil begin Juli vertrekken. Mijn email is smiler3724@hotmail.com

Ik vertrek volgende week van 16 april tot 15 mei.

Jammer eigk beetje te vroeg zo te zien… :slight_smile:
Mocht er nog iemand in die periode reizen > [EMAIL=“timzz@telenet.be”]timzz@telenet.be

:slywink:Hey,

ik ben 18 en vertrek de 23 juli tot 30 augustus naar thailand.
ben er nog nooit geweest en ik zoek gwn iemand om de eerste stapjes te zetten :wink: in de groote nieuwe wereld
je kan mij toevoegen [EMAIL=“screenbeat_@hotmail.com”]screenbeat_@hotmail.com