Ik (25 jaar) heb nu nog geen concrete plannen (maar wel ideeën), maar zou in juni 2012 willen gaan rondreizen in Thailand. Ik hoor en lees dat dat prima te doen is als backpacker, maar ik doe dit liever niet alleen (vooral ook omdat me dat niet zo gezellig lijkt). Zijn er mensen (bij voorkeur vrouw) die het leuk vinden om samen 15-19 dagen in Thailand te gaan reizen? Hoor graag van je!
ik ga 2 juni naar Thailand voor 2,5 week en wil ook gaan rondreizen door Thailand. Ik ben ook op zoek naar een reisgenootje. Heb jij al een vertrekdatum vast staan? Het enige wat ik graag wil is op 5 juni naar Full Moon Party op Koh Pangan en verder staat er nog niets vast. Ik heb al eens eerder alleen gebackpackt door Thailand in 2008, maar het lijkt me nu toch wel leuk om een paar dagen of misschien wel de hele reis met iemand te reizen. Ik zal ook even wat over mezelf vertellen: ik ben Samira, 26 jaar en woon in Leiden. Ik ga naar Thailand om heerlijk te ontspannen, af en toe een feestje te bezoeken en natuurlijk van de cultuur en natuur te genieten.
Laat maar weten of je het wat vind en dan kunnen we over de mail verder contact leggen.
Leuk dat je reageert! Ik heb inmiddels echter besloten om een reis naar Thailand voorlopig uit te stellen en me dit jaar op Europa te richten. Ik vind het belangrijk om me goed voor te bereiden voor zo’n verre reis en merk dat juni iets te snel dichtbij komt… Maar er zal in de toekomst ongetwijfeld nog een keer een nieuw ‘reisgenoot gezocht voor thailand’-berichtje komen van mijn kant… Heel veel plezier in Thailand en ik hoop dat je een gezellig reisgenootje vindt!
ik vertrek op 3 juni naar Bangkok tot 24 juni. de bedoeling is rond te trekken vanuit Bangkok, zo naar het noorden, en dan de laatste 10 dagen eilandhoppen en lekker niets doen
de fullmoonparty wou ik ook heel graag doen
vertrek je vanuit Zaventem of Schiphol?
groetjes Katrijn