Ik ga rond 16 juni voor 4 weken naar Thailand en zoek eventueel nog een reisgenootje om samen het land mee te verkennen.
Ik hou zelf van weinig plannen, dat werkte vorig jaar in Maleisie/Singapore ook erg goed. Ik had alleen gekeken welke dingen ik echt wilde zien/doen en voor de rest zag ik het daar allemaal wel. In thailand wil ik veel zien van de cultuur, natuur, strand, steden, bevolking zelf en natuurlijk ook naar een full moon of een half moon party
Uitgaan vind ik af en toe wel erg gezellig, maar ik zit net zo lief met een drankje langs het water of op een terrasje om mensen te kijken.
ga je ook rond juni/juli en lijkt t je wat om evt. samen te reizen of iig te meeten voor een biertje ofzo, laat t me weten.
Hallo, ik ben van plan eind juni naar Thailand te gaan ,ook ongeveer voor een maand maar zoek ook nog mensen om samen het land mee te verkennen. Ik wil ook vanalles wat doen daar. Genieten en plezier maken!
Laat maar iets weten al het je(jullie) iets lijkt om samen te gaan of eens af te spreken!
grtjes Sandra
Ik vlieg a.s. vrijdag 7 juni naar Thailand, naar vrienden. En ben van 20 juni t/m 3 juli alleen. 23 juni is de fullmoon party,
voor de rest ben ik flexibel qua reisschema. Staat je ( jullie ) reis naar Thailand al vast, en behoefte om een ( gedeelte ) gezamenlijk te reizen?
Ik ben Tessa 19 jaar (dan 20). Ik zit nog in Australie en ik vertrek 6 juli naar Bangkok! Maar misschien zet ik mijn ticket om naar 16 juli. Iemand die misschien een stuk samen kan en wil reizen? Let me know!
Ik zit nu in ko phangan bij The beach village backpackers, op een centrale locatie aan het strand.
23 juni a.s. is The fullmoon party, ik vroeg me af of je dan rond die tijd op ko phangan zit?
Lijkt me gezellig een biertje te drinken en even slap Hollands ouwe-hoeren:)!
Als je dat wat lijkt hoor ik van je. Ik bllijf t/m 25 juni op Ko phangan.