Thailand Juni 2008! (Full Moon Party 18 juni!)

Hallo!!

Ik vetrek 14 juni richting Thailand en was eigenlijk gelijk van plan om door te reizen naar de eilanden Ko Samui en Ko Phagnan om daar naar de full moon party te gaan! Deze is op 18 juni… zijn er nog meer mensen die naar die full moon party gaan? Lijkt me echt supergezellig om met meer mensen daar heen te gaan en wie weet verder te reizen!

Veel liefs Denise

Hoi Denise! Ik vertrek 10 juni naar thailand! Ga jij ook alleen? Ik ga waarschijnlijk ook meteen door naar de eilanden,
Waar kom je vandaan en hoelang ga je precies naar thailand?
Groetjes Salomé

Heey Salome!
Ik ga de eerste weken alleen, na 5 weken komt een vriendin me opzoeken en gaan we samen nog vietnam en cambodja verkennen! Ga jij ook alleen? Ik las iets over dat je eerst naar Maleisie gaat? Leuk! Waar kom jij vandaan? Ik kom uit Grun!

Liefs Denise

Hoi! Ik ga ook alleen inderdaad. Ik zou eerste instantie ook met n vriendinnetje gaan en dan waarschijnlijk naar of Vietnam gaan of naar Borneo(maleisie) maar ze heeft 2 weken geleden afgezegd en omdat ik dit jaar niet op school zit en ik dus niet perse aan het hoogseizoen vast zit kon ik nu mooi een super goedkoop ticket boeken naar Bangkok dus vandaar dat ik een maand naar Thailand ga, wilde niet doordat mijn vriendin niet kon zelf ook niet gaan. Maar totaal nog geen route uitgestippeld of een planning gemaakt.Ik hou het even kort want het is al zoo laat! Ik vertrek 10 juni en vlieg 7 juli terug. x Salomé