Hey!
Ik ga backpacken in Thailand in de periode van 14 aug t/m 20 sept voor een maand. Moet mijn ticket nog vastzetten.
Who wants to join?
See You,
Lotte
Hey!
Ik ga backpacken in Thailand in de periode van 14 aug t/m 20 sept voor een maand. Moet mijn ticket nog vastzetten.
Who wants to join?
See You,
Lotte
Hey hallo,
Ik heb me ticket al geboekt en zit in Thailand van 22 aug tot 19 sept.
Wie weet komen we elkaar wel tegen.
Groetjes Diana
Hi Lotte,
Ik ga ook alleen backpacken in Thailand, nooit eerder gedaan…
Heb een ticket geboekt voor 20 augustus t/m 9 september.
Een planning heb ik nog niet, denk dat ik eerst richting het zuiden ga.
Misschien kunnen meeten?
Groetjes Evi
Hoi hoi! Ik ga van 27 augustus tot 19 september voor de eerste keer naar Thailand. Is iemand van jullie nog van plan om de Full Moon party op Koh Phangan 12 september mee te gaan maken?
:dag: Roel
Hai!
Ik vertrek op 11 augustus richting BKK, blijf daar tot 14 augustus. Neem rond 17.00 uur de trein naar Trang en daar nog geen idee… Is er iemand die dagen ook in BKK? Misschien kunnen we meeten?
Groetjes Denise
Ik ben er ook over aan het denken om naar thailand te gaan! ik heb nog geen ticket geboekt maar heb vakantie van 16 aug t/m 28 aug. heeft er iemand zin om mee te gaan???
gr janneke
Ik ga van 1 sep tot 23 sep, dus ik zou zeggen: I’m in!
Grtz Sven
Full moon party jep dan ben ik ook daar
Nice!
Kan niet missen dat dat een super vet feest wordt!
Wat zijn je plannen verder?
Als je wilt meeten, moet je anders ff je facebookgegevens achterlaten in een privebericht…
Ik zie t wel!
Groetjes,
Lotte
Hey Janneke!
Ook ik wil rond die periode vertrekken…en ben van plan om alleen te gaan, voor ongeveer een maand. Maar misschien kunnen we meeten of een stukje samen optrekken als t klikt??
Mail anders ff je facebookgegeven in een privebericht, dan zoek ik je op…kunnen we ff kijken…
Groetjes,
Lotte
Hoi Lotte, ik heb je een prive-bericht gestuurd!
Ik vertrek op 1 september!
Dus het lijkt me wel leuk om elkaar mss ergens te treffen.
Ik ben alvast ook van plan om naar de Full Moon te gaan op 12/9
Hallo,
Ik zou eerst samen met iemand gaan, maar door omstandigheden gaat dit niet door. Ik twijfelde of ik alleen naar Thailand zou gaan, maar denk toch dat ik het moet doen.
Het lijkt me leuk om mensen te ontmoeten. Ik heb nog geen ticket dus ben flexibel, zat te denken om in de week van 5 september richting Bangkok te vliegen.
Ik ben 24 jaar, woon in Amsterdam en heb net mijn masterscriptie ingeleverd en wil daarom een maand reizen.
Groetjes,
Aaltje
Hi Lotte, ik ga van 19 augustus tot 10 september naar Thailand. Ben van plan om in het zuiden rond te trekken, aangezien ik daar de beste verhalen over heb gehoord. Ben erg benieuwd want t is voor mij ook nieuw allemaal. Lijkt me leuk om hierover te contacten, eventueel tips uitwisselen.
Groetjes, Benjamin
Hi Evi, ik lees net dat je in dezelfde weken als ik naar Thailand gaat. Heb je al enig doel voor ogen, of laat je het allemaal op je afkomen? Zoals ik al eerder in een bericht op dit forum zei, ben ik van plan om in het zuiden rond te trekken. De eerste 2 dagen zoiezo Bangkok bekijken. Ben benieuwd naar jouw idee/of plan hierover.
Groetjes, Benjamin
Hoi Allemaal!
Ik ben een spontane meid van 21 jaar, op moment van reizen 22;), die (bijna) haar master heeft gehaald! Vanaf 20 augustus (staat nog niet vast) wil ik voor drie/vier weken naar Thailand. Het lijkt mij leuk om met mensen in contact te komen die nog een reismaatje zoeken:)
Liefs!
Hoi svl1990, leuk dat je ook gaat. Ik ben vanaf 19 augustus in Bangkok en reis 2 dagen later verder naar t zuiden. Mijn reis duurt in t totaal ook 3 weken. Miss dat we iets samen kunnen bespreken/plannen?
Groetjes Ben
Heeey Ben:)
We gaan in ieder geval alletwee een leuke trip maken…En misschien kunnen we op onze reis elkaar ergens ontmoeten. Is het mogelijk om ook op andere manier in contact te komen?
Groetjes
Serena
Hoi Serena, je kan je aanmelden op mijn facebook en dan contacten we wel verder. Je kan me vinden onder Ben Cuyten. Tot binnenkort.
Koekoek.