Hallo!
Ik ben Lisa en 21 jaar oud. Van begin augustus tot oktober ga ik in Thailand rondreizen met backpack:) Het is m’n eerte keer en ik ga alleen. Is er toevallig iemand die ook begin augustus in Bangkok is? Misschien kunnen we daar ergens afspreken, lijkt me leuk!
Hey Lisa,
ik ben zelf van plan om rond 25 augustus 3 dagen in Bangkok te zijn en dan door te gaan naar Kho Phangan voor de full moon party op 4 september. Misschien ergens de stad verkennen?
Groetjes,
Sid
Hoi Sid!
Oh leuk! Het lijkt mij ook wel wat om naar Kho Phangan te gaan voor de full moon party! Ik heb net m’n ticket geboekt en ben vanaf 5 augustus in Bangkok:) Ik weet alleen nog niet of ik daar de 25 ook nog ben, maar het zou goed kunnen. Dan lijkt het me wel gezellig samen de stad te verkennen! Misschien is het handig als we tegen die tijd nog even contact hebben.
Groetjes
Hoihoi,
Ik ben van 10 aug tm 3 sept in Thailand. Plan de campagne heb ik nog niet, maar wel graag laatste paar dagen aan het strand doorbrengen. Misschien dat we een deel samen kunnen reizen?
Je kunt me mailen op [EMAIL=“jannemiek13@hotmail.com”]jannemiek13@hotmail.com
groetjes, Jannemiek
Sid, is de fullmoon niet op 2 november op Pangan?
[quote="“Gurt, post:5, topic:56983"”]
Sid, is de fullmoon niet op 2 november op Pangan?
[/quote]
Ook, maar daar ik 8 september weer naar huis vlieg ga ik 4 september:
Oh ik zie het, te snel gelezen :-S. Heb je al een reisbuddy gevonden? (Met andere woorden, hoe vast staat je reisschema? Ik ga midden/eind oktober en zeker fullmoon van 2 nov. meepakken) maar wil deze keer ook Cambodja in.
Let me know!