Wie gaat ook naar de Full moon party op 21 december?

Hi,

M’n vriend (32) en ik (28) gaan in december van Bangkok naar Singapore reizen.
De reis is al aardig uitgestippeld.
De bedoeling is om 21 december naar de Full moon party te gaan in Koh Phangan. Het lijkt ons leuk om met een ander stel of een groep te gaan.
Dus wie is nog meer van plan om daar heen te gaan?

Groeten

Hey Loekie,

Mijn vriendin (29) en ik (34) zijn ook van plan om naar de Full moon te gaan op 21 december.
Inderdaad leuk om met een groep daarheen te gaan of af te spreken.

Groeten,
Ruud

Was idd erg leuk geweest, maar door tijd gebrek hebben we besloten om de full moon party te laten schieten. Was iets te snel met de oproep. Maar bedankt voor de reactie!

Dat is jammer. Als jullie reisplannen wellicht nog wijzigen, laat maar weten. Wij zijn 21 december op Koh Phangan!! In ieder geval een goede reis…

Thnx! Jullie ook!

Full moon party over 3 weken…ben nog steeds benieuwd of er andere ook gaan…:wereld:

Hoi,

Ik ben van plan om rond die tijd ook ergens neer te strijken op één van de eilanden…

Zijn jullie alles es eerder bij zo’n Full Moon Party geweest?

grtn Johnny.

Hey johnny,

Ik ben een paar jaar geleden naar een half moon party geweest. Die was in de jungle. Dus de full moon nog niet. Het is hoogseizoen, en dan verwachten ze zo’n 30.000 bezoekers. We zullen het zien.

Groeten Ruud

yeah! ik ga ook! lijkt me leuk om te meeten! ik ga over een paar dagen eerst naar ko chang, dan weer naar Bangkok en dan van Bangkok de trein naar Ko Pagnan. ik moet nog wel alles boeken. hebben jullie tips? cu daar! groetjes, Floor

Ik zal er ook zijn :zon02: lijkt mij wel leuk om te meeten…
ik vertrek dinsdag 14/12 richting Bangkok, dan eerst 4 a 5 dagen naar Chang Mai ,om dan naar het zuiden te >>>
groetjes Pacha

Hoi!

Ik heb geboekt bij TAT in Bangkok, dus ik ben der ook bij :wink:

Hoi!

Net op Koh Phanghan aangekomen, kunnen we morgen ergens afspreken?

Ik verblijf op Cosy Bungalows 2, redelijk in de buurt van de locatie van de fullmoon. Noem maar een plaats en tijd!

Johnny.