Hallo,
Ik ga op 29/05 naar Thailand en na een paar dagen Bangkok vliegen we op 01/06 naar Koh Samui. Het plan is om dan gelijk naar Koh Phangan te gaan. Op 07/06 is er de fullmoonparty. Weet iemand of het aan te raden is om hier heen te gaan (ik hou wel van een feestje). Ik heb van andere mensen gehoord dat de dagen vlak voor de party veel gezelliger zijn.
Hidde
Ik zit ook om dezelfde tijd in Thailand en weet van mijn zus dat Koh Phangan erg leuk is.
Voor mij is het de 1ste keer Thailand.
Koh Phangan is heel erg rustig, niet zo toeristisch maar wel met heftige fullmoonparty’s. Emmers met rum en een aantal rietjes. Leuk om mee te maken, maar je moet natuurlijk altijd opletten!
Eigenlijk voornamelijk voor dezelfde dingen als je in Nederland voor moet oppassen, drugs, dieven enz.
Maar als je gewoon goed op jezelf past dan is het zeker een leuke ervaring vertelde ze me!
Veel plezier alvast en wie weet komen we elkaar wel tegen! haaha
Gr. Angela
Hoi Angela,
Ik ga samen met mijn broer en wij gaan ook voor de eerste keer. Ben erg benieuwd maar alle verhalen die ik hoor zijn goed!
En wie weet komen we elkaar tegen inderdaad, de wereld is klein… Wat is jullie plan? Of zien jullie het daar allemaal wel?
Hidde
Wij zien het daar allemaal wel. Ik weet niet of we bij de full moon party zullen zijn. Dat hangt van een paar dingen af. In principe gaan we om zo veel mogelijk te zien en vooral te doen.
Ik ga met 3 vrienden, dus ook maar kijken wie er dan zin in heeft! We zijn dan al een week in
Thailand, en we hebben een onwijs druk schema! hahaha. Maar alleen maar leuk! Rond om de 7de zitten we in ieder geval op een van de eilanden. Misschien dan niet Koh Pangan omdat het helemaal vol geboekt zit. En wij gaan niets van tevoren boeken.
In ieder geval alvast heeeeel erg veel plezier! Geniet er van! Ik heb alleen maar goede dingen gehoord over thailand!
Angela
Hoi Angela,
Wanneer gaan jullie weg? En weet je al waar je heen gaat?
Hidde
Hallo,
Als je niets op koh phangan kunt krijgen kun je gewoon op koh Tao of Koh Samui verblijven. Je kunt namelijk in de avond met een bootje naar Koh Phangan vervoerd worden en als je uit gefeest bent brengen ze je weer terug.
gr van Moira
Ik ging niet naar Thailand voor dat feest, en ben ook geen echte party ganger ofzo, maar de Full Moon meemaken is zeker de moeite waard! Gewoon een keertje meegaan, mooie belevenis, echt waar!
Veel plezier! oleee
datzelfde hebben wij ook we zijn ook niet van die party mensen maar we willen het toch graag eens meegemaakt hebben.
gr van Moira
Hallo,
Een misschien wel domme vraag over de full moon party. Is dat iedere maand met full moon of prikken ze daar gewoon 1 keer per jaar iets voor?
Ton:dag: