zijn er nog meer mensen van plan om in de komende maand richting thailand te vertrekken?en gaan die dan ook naar de full moon party op 23 mei?wij weten niet helemaal waar we accomodatie moeten zoeken!
thnx niels
Hoi,
Je kan 2 dingen doen: op Ko Phangan gaan zitten en daar een bungalowtje boeken. Nadeel hiervan is dat het rond de Full Moon Party behoorlijk vol kan zitten, hoewel mei wel laagseizoen is.
Je zou ook een hotelletje/bungalowtje kunnen boeken op Ko Samui en vandaar met de speedboot naar Ko Phangan. Dit laatste heb ik gedaan en dit was ideaal. 's Avonds rond een uur of 12 heen en 's ochtends de boot weer terug.
De Full Moon Party is absoluut een aanrader !!! Pas wel goed op je spullen en uiteraard geen drugs nemen. Er lopen veel undercover-agenten rond.
Veel plezier !!!
Wij zijn uiteindelijk niet naar de full moon party gegaan omdat het net steeds buiten ons seizoen viel.
We zijn wel naar het eiland geweest, dat ik fantastisch vond!
We sliepen in het noord-westen van het eiland (de naam van het guesthouse ontgaat me). Echt superzalig was het er met een schitterend strand en zwembad! En te zalige coconut shakes en cocktails.
Ik heb er echt genoten!!
De wegen op het eiland zijn te doen met daglicht, snachts kan het wel gevaarlijker zijn, vooral als je van ons hotel naar Haad Rin zou gaan waar de fullmoon party doorgaat.
Maar ik veronderstel dat je pas s ochtends als het weer licht wordt zou terugkeren naar uw bed, dus…
Maar als ik de naam nu eens zou weten…In ieder geval daar waren wel verschillende guesthouses naast elkaar.
Als ik de naam weer weet zal ik het hier posten.
Prettige dag verder