wie kan mij meer vertellen over de overlast van de ful moon party ?

Hallo allemaal,
wij gaan deze zomer met ons gezin naar Thailand (de 4e keer alweer :slight_smile: )
Wij wilden dit keer ook graag naar ko Phangan en jammer genoeg valt ons bezoek precies tijdens de full moon party.
Onze kids zijn nog lang niet oud genoeg om daar ook maar iets van mee te krijgen (7 en 9) en we wilden verblijven op than sadet of thong nai pan. De week na de full moon party denken we erover om naar de andere kant van het eiland te verkassen.
Kan iemand mij vertellen in hoeverre je echt overlast kan ondervinden van de full moon party?
Anders denken we eraan om de eerste dagen toch maar verder te varen naar ko tao en daarna naar ko phangan te gaan.
Ik hoop dat iemand een antwoord heeft op mijn vraag.
Alvast bedankt:dag:

Hoi,

Wij zaten in mei 2011 met twee kids in Salad Hut. Perfecte locatie, veel meer kids en geen full moon gedoe.

s.

Als hij hier niet antwoort, stuur dan baco even een PM. Hij woont er en kan je er alles over vertellen.

Wij zijn vandaag vertrokken van Koh Panghan naar Ko Samui. Wij hebben weliswaar niet tijdens de full moon party op het eiland verbleven, maar hebben wel gehoord en gemerkt dat de ferry s rondom de full moon party overvol zijn en dat resorts en hotels tijdens de full moon dagen hun prijzen nogal willen opschroeven,
Overigens is het een heel rustig eiland waar het goed vertoeven is,

Groeten Cor >>>:zon02::wereld:en Wilna