je zult zeker meerdere mensen aan treffen denk zo’n 12000 dus je bent zeker niet alleen.
en voor 100 baht krijg je een mooi armbandje vd fullmoon party
Ik zit vanaf morgen in bangkok, maar wil eigenlijk de volgende dag ook al wel weg. Dezelfde richting op. lijk me lachen…
je gaat met de trein naar kanchanburi? vanaf waar gaat die?
Hallo, mijn zoon gaat met 3 vrienden naar de full moon party. Ze logeren, ik geloof 3 nachten, op Koh Phangan. Ze zijn gisterenmiddag vanuit Bangkok met de trein vertrokken naar Surat Thani.
Maar ik lees dat er wel 12000 mensen komen. Moet dan toch wel bijzonder zijn daar.
Het zijn strand feesten en gaan door tot de volgende ochtend. Hier in Nederland hebben we zulke feesten meestal in de zomerse periode. En Thailand het hele jaar door bij een volle maan. De full moon party op Koh Phangan is bijna over de hele lengte verspreidt er zijn daar ook een cafe’s en bar’s …
het bijzondere is eigenlijk dat de full moon party op koh phangan begonnen is, en het staat in de reis bijbel de lonelyplanet.
In het absolute hoogseizoen(dec/jan) komen er 25000 tot 30000 man op af.
het is eigenlijk sex, drugs en rock & roll(eigenlijk house en trance) alleen is het kopen en gebruiken van drugs riskant.(ook een joint)
het meest populaire drankje is de bucket, de originele bucket= cola met een klein flesje sangsom en red bull wordt verkocht voor slechts 150 baht.
hoe verder de nacht vordert hoe meer mensen je slapend/in coma op het strand aantreft.
Veel plezier met de Full Moon Party !! Laat je hier nog even weten wat je ervan vond ?
Ik was er in 2003 en vond het super om eens mee te maken…maar 1x was wel genoeg
Hoi Chris ik was op dat moment ook op Ko Phangan. Enkel heb je daar nu niet veel meer aan. Maar, je zal zowieso wel veel leuke mensen zijn tegengekomen. Veel toeristen daar dus…
Ben je trouwens daarna nog naar de Shiva moon of Half moon geweest?