Ik ben al lang aan het zoeken naar een mogelijkheid om een ticket te kopen voor de FULL MOON party op 21 december en de O&N party op Koh Panghan. Nu staat er overal dat je dit bij de travel agents in Bangkok kan doen, echter vliegen wij op Kuala Lumpur en komen via het zuiden van Thailand bij de eilanden aan.
Heeft iemand van jullie een tip op welke website je dit kan kopen? En is het dan aan te raden om op Koh Panghan te zitten, of beter op Koh Samui ivm alle drukte?!
We kunnen het wel op eigen gelegenheid doen, maar we zijn pas half december in Thailand en ben bang dat alles dan is uitverkocht!! Ik wil daarom verzekerd zijn van een kaartje voor de feesten. Had de arrangementen gezien idd maar da’s wel weer behoorlijk duur. Ik hoop dat iemand nog een site weet die de kaartjes aanbieden?
Maar sinds wanneer moet je een kaartje hebben dan om de Full Moon Party te bezoeken ??? Moet zeggen dat de laatste Full Moon Party waar ik geweest ben, alweer 7 jaar terug is, maar was gewoon gratis…
Of moet er soms alleen voor de feesten in december een kaartje gekocht worden vanwege de drukte ???
Oh eigenlijk geen idee! Ik lees dat overal! Misschien heb ik het wel fout en moet je de hotels regelen maar de kaartjes niet. Hmm… ga nog even nakijken!
De Full moon Party kost 100 baht per persoon, je kunt hier van te voren geen kaartjes voor kopen.
Als je haad rin binnen komt staan er gasten en die vragen 100 baht en je krijgt een rubber bandje(dezelfde als destijds met I love the king). Als je laat komt zijn ze misschien al gestopt.
Voor de New years party geldt hetzelfde ritueel.
weet alleen niet hoe het gaat als je in haad rin verblijft, ikzelf wil er niet dood gevonden worden dus laat staan verblijven.
die speciale reizen naar de FMP ZIN IN MIJN OGEN EEN RIP OFF dus niet doen.
het enige waar je je zorgen om moet maken is om een slaapplaats zeker als je op het laatste moment komt want het eiland zit dan helemaal vol. Afgelopen jaar veel mensen wanhopig zien rondlopen voor accomodatie.
Dus als je laat komt zou ik wat boeken kom je 1 week voor de FMP dan vind je wel wat.
Aankomende zomer gaan we met 3en naar Thailand en gaan naar de FMP van 14 augustus. Ivm het boeken van een accomodatie op het eiland vroeg ik me af of de party start op zaterdag de 13e t/m de 14e of 14e t/m de 15e augustus.
hij begint dan op zondagavond de 14de, als het geen speciale buddha dag is want dan wordt ie uitgesteld met 1 dag of als de vrouw die haad rin zo’n beetje runt zicht niet opeens bedenkt.
Trein zullen we niet nodig hebben. We vliegen vanuit Bangkok naar Surat Thani en gaan na de FMP met taxi, bus oid richting Phuket om onze vakantie uiteindelijk af te sluiten op Koh Phi Phi.
Voor de FMP zijn we al enkele weken met de backpack rond gegaan; Cambodja, Noord Thailand, jungle bij Um Phang en een Visarun bij Mae Sot.