Hallo,
Overmorgen, 1 juni, kom ik in Bangkok aan en ik zou daarna graag naar de full moon pary willen op 5 juni op Koh Phangan. Ik ga echter liever niet alleen. Is er nog iemand die daar heen wilt gaan vanuit Bangkok? Of iemand die daar dan al is?
En heeft iemand ervaring met het boeken van een hostel en vervoer tijdens de full moon? Is het handig om dit van te voren allemaal te gaan boeken? Andere tips over de full moon party zijn ook altijd welkom :zon02:.
Groetjes Ineke (25 jr.)
Slaapplaats boeken hoeft niet tenzij je in haad rin (waar de full moon is) wilt zitten. Vervoer naar koh phangan is makkelijk te regelen in bkk, hou wel rekening als je met de goedkope backpackersbus gaat dat je je waardevolle spullen niet in je bagage doet die onderin de bus gaat.
Nog een tip misschien overbodig stay away van drugs op de party want het kan je anders veel geld kosten of een verlengd verblijf in een staatshotel
Je kunt op onderstaande link ook de trein boeken
http://www.thairailticket.com/esrt/Default.aspx?language=1
Ps Veel accomodatie hebben geen website maar op de boot wordt je al benaderd voor accomodaties en op de pier ook weer boek nooit meer dan 1 nacht ook al zeggen ze dat alles vol zit want dat is gelul
Hallo ! Hoe hebben jullie het gehad ? Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaring met de Full moon party 
Groetjes !
Hoi!
De full moon party was top. Samen met een ander Nederlands meisje die ik ontmoet had in Bangkok ben ik daar heen gegaan en het is ook zeker aan te raden om niet alleen te gaan. Dan kan je nog een beetje op de ander letten. Wij zijn een dag van te voren heen gegaan en hadden niks geboekt, behalve de veerboot naar het eiland (we zaten al op Koh Samui). Daar aangekomen kwam er iemand naar ons toe waar we voor twee nachten konden verblijven voor 400 bath per nacht, dat kwam dus precies goed uit. En het was ook dichtbij de party zelf, maar ver genoeg om nog te kunnen slapen. Maar misschien moet je daar erg geluk mee hebben…
Ik had het iets te gek gemaakt de avond voor de full moon party, dus kon weinig drinken die avond, maar was evengoed een topfeestje, zelfs in de regen :-)!
Hee! Beetje late reactie maar beter laat dan nooit
klinkt allemaal erg leuk ik wil het ook zeker eens meemaken. Zal je tips onthouden ! Thnx