Treffen in Thailand november 2013/ Full moon party Koh Phangan

Hoi mede-travelers,

Dit jaar ga ik voor het eerst Thailand ontdekken vanaf begin tot eind november. Ik begin in Bangkok en eigenlijk heb ik nog geen concrete plannen. We’ll just go with the flow!

Wel verblijf ik van 16 tot 19 november op Koh Phangan om de beruchte Full Moon Party mee te maken.
Vorig jaar heb ik met de “FM” een aantal forumgebruikers getroffen op de Gili’s in Indonesie. Daar hebben we een overgetelijke feestje gebouwd :slight_smile:

Zijn hier nog avonturiers , die af en toe van een feestje houden, in november in Thailand?

ik hoor wel!

hey,

Wij zijn max en jan, twee belgen van 23 en 21 jaar, op dit moment gesetteld in Bangkok (khao san road)
vanaf 15 november verblijven we op het eiland kho phangan voor het awesome full moon party.
altijd leuk om nog wat reizigers te ontmoeten met dezelfde taal. het engels gaat ons enkel af na een paar ‘changs’, haha :slight_smile:
zien we je ginder, of was je nog aan het twijfelen om te gaan?
laat maar iets weten!!! :slight_smile:

grtz,

max en jan

Hey Max & Jan!

We zijn na een slopende reis vanuit BK in Samui aangekomen. We chillen hier voor één dag en morgen gaan we naar Phangan.
het wordt ontzettend druk op Phangan dus we moeten ff kijken hoe we kunnen meeten.
Waar verblijven jullie? Wij bij het SeaScene Resort.

ik hoor van jullie!

Kris & Roel