Wie gaat er nog meer backpacken in Thailand in augustus 2011?

Hey!

Ik ga vanaf 10 augustus 3 weken backpacken in Thailand en ik vroeg me af of er nog meer mensen rond die tijd aant backpacken zijn!
Zoja, wat is jullie planning ongeveer?

Groetjes Caroline

Hey, wat gaaf dat je gaat backpacken :slight_smile:
ik vertrek 22 augustus naar Thailand, Kanchanaburi. voornamelijk om vrijwilligerswerk te gaan doen in een olifantenopvang.
groetjes Mariska

Jaa vind het ook heel spannend, is de eerste x dat ik ga backpacken en ga ook nog eens alleen!
Maar wat jij gaat doen is ook super leuk!! Ik ben ook van plan om naar Kanchanaburi te gaan!
Ik kom 11 augustus aan in Bangkok en vlieg 29 augustus terug naar Nederland…

oh nice, zijn ook 2 dikke weken. ik blijf tot 22 september.voor mij ook de eerste keer helemaal alleen en zo ver weg… :slight_smile: als je dan in de buurt bent in Kanchanaburi moet je ook maar even een bezoek komen brengen bij de olifantenopvang :wink: www.elephantsworld.org

en ik had een site van een vriend gekregen waar ik veel aan zou hebben zei die, heb hem alleen nog niet uitgezocht. maar misschien heb jij er ook wat aan om meer reisgenoten te vinden.

Hey!

Leuk! Ook ik ga deze zomer backpacken in Thailand. Allleen en vind t ook erg spannend om dit alleen te gaan ondernemen! Ik vertek of de 14 of de 16e van augustus. Moet mijn ticket nog vastzetten. En ik ben van plan om een maand te blijven.
Ook heb ik me nog niet echt verdiept in wat ik precies wil doen. Maar in iedergeval eilandhoppen, full moon party’s en dan ergens tijdens mijn trip naar het noorden om het oude thailand te ontdekken. Ik sta open voor alles!

Al een idee van jouw plannen? Al helemaal voorbereid? Misschien kunnen we stukje samen optrekken? Ergens meeten?
Let me know!

Groetjes,
Lotte

Hey Lotte!

Wat leuk dat je ook alleen gaat…Ik vertrek 10 augustus en vlieg 29 augustus weer terug naar Nederland…Ik wil eerst naar het noorden naar Chiang mai en dan richting het zuiden via Sukhothai en Kanchanabury naar Ko Tao en Ko phangan! Dit is iig mijn voorlopige route, maar als ik iets anders tegenkom ga ik dat doen haha!
Maar zou leuk zijn als we konden meeten…Misschien ergens op een eilandje? Kunnen we een full moon borreltje drinken :wink: haha…

Groetjes Caroline

Hey!

Dat lijkt me gezellig!
Laat anders ff je facebook gevens achter in een privebericht. Dan zoek ik je even op.
Ben je verder helemaal goed voorbereid?

Groetjes,

Lotte

Hallo Allemaal!

Ik ben van plan om rond 18 augustus te vertrekken naar Thailand voor 3 weken…>>>
Wie gaat er dan ook naar Thailand, ik wil heel graag een rondreis doen naar het Noorden (de gouden driehoek) Chiang Rai maar ook wil ik graag naar de eilanden gaan zoals : Koh Samui.
Omdat dit de eerste keer is dat ik alleen reis (wel altijd al willen doen!) lijkt het me leuk om samen of om gedeeltelijk samen met iemand te reizen…
Dus wie o wie gaat ook die kant op en wil ook en rondreis maken door thailand?
Misschien handig om contact te hebben via facebook?

Ik ben benieuwd ! :slight_smile:

Groetjes Nicole

Hallo Nicole,
ik kom 22 augustus aan in Bangkok, en de 24ste reis ik door naar Kanchanaburi om daar vrijwilligerswerk te gaan doen.
lijkt me leuk om contact te hebben. je vind me op facebook onder Mariska Houben.
Groetjes Mariska

Hoi Mariska,

Leuk! Bij Facebook vind je mij bij Nicole Seegers (dan die tekening met de zwarte katjes!)

Wie weet kunnen we meeten…
Grt. nicole

hey nicole,

ik vertrek 22 aug naar thailand, misschien kunnen we een stukje samen reizen
hoor het wel
groetjes Diana

Hey Marley,
vanuit waar vlieg je? ik vlieg namelijk ook 22 augustus naar Thailand.
groetjes

Hoi Diana,

Lijkt me inderdaad leuk om een stukje samen te reizen! Ik vertrek net als jij 22 augustus, met welke vliegmaatschappij vlieg jij? Laat anders even weten waar ik je kan vinden op Facebook dan voeg ik je even toe, dat is misschien wel handiger… Mij vind je onder Nicole Seegers, mijn profielfoto is een zwartwit tekening met 3 katjes!

Ben je al goed voorbereid?
Ik hoor het wel!

Hey Creativem! Zag dat je uit Brunssen komt, grappig ik woon in maastricht, niet meteen om de hoek maar toch…

Hallo Marley!

Geef even je Facebook naam waar ik je kan vinden, op FB dan is het makkelijker elkaar, afspreken enzo…ik vertrek nl. ook op 22 aug vanuit amsterdam, net als diana… misschien leuk om af te spreken of het eerste stukje samen te reizen, let me know!
Mij kan je vinden op Facebook onder de naam Nicole Seegers, (profielfoto: de zwart/wit tekening met de 3 katjes)

hoop dat ik de goeie heb aangemeld:)

Hoi Diana,
Yep, it’s me!