Wie lijkt het leuk om 3 a 4 weken te backpacken in Thailand. Ik zat te denken aan eind juli t/m eind augustus. Ik ben een spontane en ondernemende meid van 28 jaar die graag wat van een andere cultuur wil zien, maar het ook leuk vind om een paar dagen te relaxen op het strand en bij een leuk barretje te zitten. Spreekt dit je aan? Plaats dan snel een berichtje :wereld:
Hoi Marjootje, vanaf 20 augustus ben ik 3 weken in Thailand. Ik vertrek vanuit Bangkok en wil vooral het zuiden in. Lijkt me ook leuk om met jou informatie uit te wisselen en misschien een dag te reizen. Groetjes, Ben
Hee Benjamin, Ik ga de 21ste weer terug. Ik weet niet of het dan lukt om een dag samen te reizen. Ik ben de 20ste wel in Bangkok, maar waar geen idee :chin:
Leuk dat je reageert!! Ik heb als enige concrete plan om de 19e en 20e in Bangkok te zijn en de 21e verder te reizen naar t zuiden. Dus we kunnen de 20e wel afspreken ergens. Je mag je aanmelden op mijn Facebook dan kletsen we daar verder. Ik heb een aantal leuke dingen die ik in Bangkok wil zien/doen. Je kan me op Facebook vinden onder “Ben Cuyten”.
Groetjes en miss tot binnenkort op Facebook l
Hey Marjootje,
Klinkt goed je plan. Ik zou ook weer graag naar Thailand gaan deze zomer. Ben vorig jaar ook geweest en Thailand is fantastisch. Maar ik wil niet nog een keer alleen gaan. Ben ook iemand die graag vanalles ziet en doet en wanneer ik in een lekker barretje zit bij het strand ben ik in mijn element :).
Even kort over mij: Ik ben Linda, 31, leerkracht basisonderwijs en woon in Nijmegen.
Voor mij zit er 1 maar aan het verhaal, ik kan slechts tot begin augustus… Dus dat is een beetje jammer, maar goed ik weet niet of je nog interesse hebt en of dat je dan vast zit aan bepaalde dagen? Ik hoor graag van je!
Hoi,
vooral @Ben,
ik ben in thailand van 8 augustus tot de 28e en de laatste week wil ik waarschijnlijk
ook richting het zuiden gaan naar de eilanden.
Als je het leuk vinden kunnen we elkaar ook opzoeken.
Ben 22, filmstudente en ga voor het eerst backpacken.