backpacken Thailand zomer 15

Hii, ik ben yael (v) 22 jaar en kom uit brabant.*
Deze zomer wil ik gaan backpacken in thailand omdat ik dit nog niet eerder heb gedaan het het mij leuker/gezelliger lijkt ben ik op zoek naar een reisgenootje. Ik heb nog geen planning gemaakt maar wat ik in gedachten heb is te beginnen in bangkok door te reizen naar hrt noorden en af te sluiten in het zuiden met eiland hoppen en een full moon party.*
Ik ben zeer flexibel ik kan vertrekken in juni, juli en augustus voor ongeveer 4-6 weken.
ik houd van cultuur, natuur, relaxe op het strand, veel dingen doen en beleven en natuurlijk er een leuk avontuur van te maken.*

Krijg jij ook al zin om te gaan backpacken, stuur me dan een berichtje.

Groetjes yael

Hoi Yael,
Ik ben Lindy en kom uit Dordrecht, zit op school in Breda.
Ook mijn plan is om te gaan backpacken in Azië deze zomer. Staan jouw plannen voor Thailand al vast? Zelf zat ik namelijk te denken aan Vietnam en Cambodja.
Ik zou het liefst 4 weken willen gaan, langer is helaas niet mogelijk ivm mijn werk. Wel ben ik nog gebonden aan de schoolvakantie. Ik hou van cultuur, natuur, activiteiten ondernemen en af en toe een dagje rust!

Groetjes Lindy

Hey Yael,

Ik ben Marsha, 24 jaar en ik woon in Noord Holland. Ik ben vorig jaar 3.5 maand in Azië geweest en nu begint het inmiddels weer te kriebelen. Ik zou graag weer terug willen naar Thailand of Indonesië om te genieten van het fantastische backpackersleventje. Ik ben inmiddels wel begonnen met werken, dus ik zou maar 3/4 weken weg kunnen. Jouw plannen voor Thailand klinken erg goed. Ik zou graag terugwillen naar Bangkok, Chang Mai, Pai en uiteraard naar de eilanden en de Fullmoonparty… Ik hou veel van gezelligheid en feestjes, maar ook van actief dingen doen in de natuur en de Thaise cultuur meemaken. Uit eigen ervaring weet ik dat je als je backpackt snel contact legt met mensen, maar samen reizen is toch meer mijn ding :slight_smile:
Ik heb wel al wat festivals gepland, dus ik zou ergens tussen eind juni en in juli kunnen.

Groetjes, Marsha

Hey Yael

Ik ben Beitske (V) ook 22 jaar, kom ook uit Brabant en zit met hetzelfde probleem.
Wil graag gaan backpacken maar dan voor onbepaalde tijd. Vrienden hebben op het moment geen geld/tijd en zie het niet zo zitten om alleen te vertrekken.
Een vriendin van mij is vorig jaar wezen backpacken en is met een organisatie gestart in Australië en van daaruit haar eigen weg op gegaan. Dit is niet helemaal mijn ding!!

Ben daarom ook op zoek naar een reisgenootje die rond eind juni begin juli vertrekt richting Thailand/Azië. Van daaruit kunnen we altijd nog onze eigen weg kiezen maar komen we in ieder geval niet alleen aan in een vreemd land!

Hoor graag van je!

Groetjes