Backpacken in Thailand

Heey Iedereen,

IK ben Marlies, tegen de zomer 20 jaar oud en woon in Amsterdam. Ik zoek een reisgenootje om van de zomer zo’n 4 weken naar Thailand te gaan. Het liefst een beetje van dezelfde leeftijd, m/v maakt mij niet zo veel uit.
Ik heb nog niet echt een plan, ben eerst eigelijk op zoek naar een reisgenootje, want alleen backpacken zie ik niet echt zitten. Ik wil in iedergeval heel veel leuke dingen gaan doen en heel veel gaan zien. Ik wil sowieso lekker actief van plek naar plek reizen, maar natuurlijk wel eindigen op het strand onder een palmboom :). Ik ben al een keer eerder 7 maanden naar Australië geweest en dat was echt top! Als ik zou gaan is mijn bedoeling begin Juli te gaan. Spreekt je dit aan aan, laat je berichtje achter :).

Marlies

Hallo Marlies

Ik zelf doe dit jaar eindexamen havo en wil heel graag voor een tijdje rond trekken door thailand. Ik ben zelf 18 jaar.

Beste Marlies,

Ik droom er al een lange tijd van om naar Thailand te gaan maar heb tot nu toe geen reisgenootje kunnen vinden die daar naartoe wil. Heb zelf veel vriendinnen die meer Salou-vakantie-types zijn, je kent het wel. Op zich niks mis mee, maar ik hou zelf van een wat avontuurlijkere vakantie. En om veel van het land, de cultuur, de geschiedenis te weten te komen maar ook relaxen op een tropisch strand mag niet aan het lijstje ontbreken. In Thailand wil ik graag Bangkok zien en ook de bekendere plekken als Chiang Mai. Het lijkt me ook heel leuk om bekende tempels, de drijvende markt en dat soort dingen te bezoeken, in combinatie met wat minder toeristische plekken. In 2005 ben ik al eens wezen backpacken in Schotland voor 2 weken, al hebben we toen voornamelijk overnacht in hostels en gereisd met de bus. Dit was een hele leuke ervaring dus zoiets is zeker voor herhaling vatbaar. Ik heb alleen nog niet echt gespaard voor een vakantie naar Thailand. Dus ik ben zeer benieuwd of je nog een reismaatje zoekt en wat je zelf graag wil bezoeken en welk kostenplaatje je in gedachte hebt.
je kunt me via de e-mail toevoegen op msn als je met me in contact wil komen en dan kunnen we kijken hoe het klikt en dan zien we wel hoe het verder loopt. Ben heel benieuwd!

groetjes Linda

heykes
ik ben een 20-jarige meid, en zou graag naar Thailand gaan in augustus voor een week of drie. ik zou daar het land willen gaan bezichtigen en onderweg een dag of 5 willen gaan meehelpen in een olifanten-opvangcenter (via ecovolunteers). ik woon in België (provincie antwerpen)
als je interesse hebt: [EMAIL=“cindyjacobs87@hotmail.com”]cindyjacobs87@hotmail.com
groetjes