Van de zomer in juli wil ik heel graag 3/4 weken gaan backpacken door Thailand. Aangezien m’n vriendinnen geen geld/vriendje/andere verplichtingen hebben, zoek ik een gezellige reismaat.
Eventueel zouden we een gedeelte van de reis met elkaar kunnen doorbrengen en daarna onze eigen weg kunnen gaan.
Over mezelf: Ik heet Mariëlle en ben 23 jaar. Ik heb al meerdere malen reizen gemaakt. Vorige zomer heb ik een maand in Zuid-Afrika gezeten. Van beroep ben ik AK docent en ben daarom erg gebonden aan de vakanties. Verder ben ik spontaan, positief ingesteld en impulsief.
Ben je reislustig? Hou je van avontuur, steden verkennen en lekker genieten met af en toe een lekker muziekje en een goed glas wijn? Ben je tussen de 22 en 26 jaar?
Kom ik met mijn 28 jaar ook nog in aanmerking als een gezellige reisgenoot? (ik voel me nog heeeeel jong :zon02:).
Ik werk net als jij ook op een school en krijg 23 juli vakantie voor 4 weken. Dan zou ik het liefst meteen in het vliegtuig strappen richting Thailand. Met een leuke reisgenoot is dit natuurlijk wel gezelliger dan alleen!
Ik ben net als jij ook al een keer in Zuid Afrika geweest en heb een tijd gebackpacked in Costa Rica in Nicaragua.
Als het je wat lijkt, kunnen we misschien kijken of onze reisplannen overeen komen!
Hoi Mariel, ik ben Katrin, 24 en ben ook van plan een backpack vakantie naar Thailand te maken. Alleen reizen is toch een beetje eenzaam en daarom zoek ik een reisgenoot om deze mooie reiservaring te delen. Dit is mijn eerste grote reis buiten Europa en ik zoek iemand die al eerder buiten Europa gereisd heeft
Ik ben opgegroeid in Duitsland en ben een tijdje au pair geweest in Amstelveen en heb daarna Psychologie in Enschede gestudeerd en doe nu mijn master in Utrecht. Ik ben avontuurlijk ingesteld en hou ervan om leuke dingen te verzinnen die niet alle andere toeristen ook al doen. Ik hou heel erg van de natuur en mooie landschappen, fotografie, cultuur, muziek en Italiaans IJs. Ik spreek vloeiend Duits, Nederlands en Engels.
Wat ik van de reis verwacht; low budget, coole dieren spotten, goede mix tussen steden en natuur, een actieve vakantie.
Ik zou graag een keertje afspreken om onze reisplannen naast elkaar te leggen.