Hallo allemaal!
Ik ben een studente (23) en wil deze zomer drie tot vier weken backpacken in Thailand. Ik kan vertrekken vanaf midden juni en heb de tijd tot eind augustus. Heb jij hetzelfde plan of lijkt het je leuk een gedeelte mee te reizen, let me know!
Groetjes Liset
hey liset! ik en een maatje van mij hebben al geboekt naar Thailland, we gaan een maandje vanaf 27 juli! misschien een idee om daar wat af te spreken of zelfs een stukje te reizen samen? lijkt me gezellig! gr ricardo
Hallo Liset,
Ik zou de eerste 3 weken van juli ook graag willen gaan backpacken in Thailand.
Ik houd wel van een feestje maar ook van de mooie omgeving en fijne strandjes.
Ben je nog op zoek naar een reisgenoot? En waar zou jou vakantie aan moeten voldoen?
Groetjes!
Joyce
Hoi Liset,
Ik ben ook studente, 25, en wil ook graag half juni op reis! Heb nu Indonesie in m’n hoofd maar sta op zich overal voor open. Het lijkt me iig heel relaxed om het begin met iemand samen te doen, want nooit eerder gereisd als backpacker.
Misschien keertje chatten via facebook om te kijken wat de mogelijkheden zijn?
Groetjes Odiel
Hallo allemaal,
Ik ben een meisje van 28 jaar en zou graag deze zomer in juli/augustus naar Thailand willen. Ik heb al gekeken naar singlereizen, maar heb ook gehoord dat je ook zelstandig makkelijk naar Thailand kunt gaan. Hoe doen jullie dit? En hebben jullie al leuke plannen waar jullie naar toe gaan?
Groetjes,
Marjootje
Hee gezellig! Wellicht komen we elkaar daar wel tegen!
Hoi Marjo, ik ga in augustus naar Thailand en moet nog een hoop weten erover. Hoe heb jij het voorbereid of op wat voor manier ga je erheen? Ik ben van plan om naar Bangkok te vliegen en vanuit daar naar het zuiden te trekken. Weet een klein beetje wat ik wil zien, maar laat het voornamelijk op me af komen. Ben benieuwd naar jouw idee/plan van aanpak…
Groetjes, Ben
Hoi Liset, het lijkt me leuk om jouw idee eens te horen over je reis, en om eventueel 1 of 2 dagen samen te reizen als we dezelfde kant op willen. Ik ben vanaf 18 augustus in Bangkok en reis dan naar het zuiden.
Groetjes, Ben
Hier nog iemand…ik ga deze week boeken, voor 2 a 3 weken. Heb nog geen travelbuddy, maar laat het daar niet van afhangen. Maar als iemand samen wil reizen of daar afspreken is dat altijd welkom. Ik vertrek tussen half juli en eind juli, en ben al 4 x in Thailand geweest. Geen backpakker, maar wel een beetje rondreizen…en een beetje weg van het tourisme.
Doei, Frans.