In juli/aug week of 5/6 backpacken in Thailand in combi met Vietnam ofzo

Hallo mensen!

Ik studeer deze zomer af en wil deze tijd afsluiten met een grandioze backpackreis van een week of 5. Aangezien er hier in mijn directe omgeving niemand is die de tijd en/of het geld er niet voor heeft zoek ik nog een leuke reisgenoot. m/v (meerdere kan natuurlijk ook)

Mijn planning is om te starten in Thailand(bankok) en dan thailand te combineren met bv laos, vietnam, of cambodja enz. De definitieve planning moet nog gemaakt worden!
Mij lijkt het super om de jungle in te duiken, actieve activiteiten te doen, cultuur te zien, drankie doen op party’s, strand bezoeken etc etc.
Kortom,wil gewoon een grandioze reis maken die ik nooit meer zal vergeten!

Heb zelf nog nooit gebackpacked maar met de juiste voorbereiding moet het een hele gave ervaring kunnen worden.

Dus als het klikt, wie wil er mee?:wink:

Groetjes joris

Hey Joris!

Ik studeer momenteel International Business in Engeland wat betekent dat ik in mei al klaar ben!
Ik wil dus erg graag van juni t/m augustus naar Azie vertrekken om te gaan backpacken.
Dit wordt overigens ook mijn eerste backpack-ervaring, maar je moet ergens beginnen nietwaar :wink:
Zelf dacht ik aan Thailand en Indonesie… Lijkt je dat misschien leuk?
En wat jij van je vakantie verwacht: cultuur snuiven, avontuur en relaxen…
Daar ben ik helemaal voor in!

Ik hoop nog iets van je te horen :wink:

Hallo!
Ik zou ook deze zomer graag 3 weken backpacken in thailand;
door omstandigheden ga ik ook alleen dit jaar, dus misschien kan ik jullie ergens tegenkomen of afspreken ?
ik ga ook voor de zelfde redens, dus dat mag geen probleem zijn:-)

Ik heb vorig jaar door mexico gebackpacked en dat was zeker ook de moeite!

Ik heb wel maar 3 weken verlof (17 juli tot 7 augustus), maar dat kan eventueel nog verandert worden!

Groetjes,

Hey,

Ik ga ook begin Juli naar Thailand en ben van plan te gaan duiken, klimmen en culturen(?) maar ik begin gewoon In Bangkok en ik hoop daarna ook combodja en vietnam aan te doen.

Ik ga ook alleen en heb alleen wat backpack ervaring in Spanje dus dat is niet echt hetzelfde dus ik zoek ook wel iemand om mee te starten.

Ik weet nog niet hoe lang maar moet september weer terug zijn.

Later,

Thijs