Ik ben op zoek naar een reisgenootje voor mijn backpackreis naar Thailand, Cambodja & Vietnam. Ik ben een 20jarige studente en wil in mijn zomervakantie (juli/augustus) vertrekken naar Azië.
Is er iemand die ook die richting op gaat? Of die misschien samen met mij deze reis wil beleven? Reageer hieronder maar!!
Mij lijkt het ook ontzettend leuk om deze zomer op reis te gaan naar Cambodja & Vietnam. Ik twijfel zelf ook om alleen te gaan, omdat het me toch veel gezelliger lijkt om samen met iemand te reizen!
Ik heb van juni tot met augustus zomervakantie en wilde zoveel mogelijk tijd gebruiken om rond te reizen in Zuidoost Azie. Voornamelijk de landen die hier genoemd zijn. Ik ben 24 jaar (man), zit in mijn tussenjaar bachelor en master. 1,5 jaar geleden heb ik alleen gebackpackt in Tasmanie, Nieuw Zeeland en Australie, wat daar wel te doen was.
Het lijkt mij leuker en makkelijker om met iemand rond te reizen, dan in je eentje. Hoor graag als iemand een reisgenoot zoekt.
Ik ben een 18 jarige student en Deze zomer ben ik in juli en augustus in Thailand en Laos. Ik heb alleen nog een vliegticket maar de rest zie ik daar wel het is namelijk mijn 5e keer Thailand! Ik ga alleen maar een reisgenootje zou zeker leuk zijn
Vanaf 2 september ga ik 4 maanden stagelopen in Thailand. Ik ben nog druk aan het zoeken naar een stageplaats maar het wordt waarschijnlijk een badplaats in het zuiden, Hua Hin of Koh Samui. Ik wil half augustus al naar Thailand gaan om te backpacken en zoveel mogelijk van het land te zien, ook in het noorden zoals Chiang Mai. Het lijkt me leuk om dit samen met iemand anders te doen!
Ook ik ga in juli vertrek eind juni) naar Thailand voor 3/4 weekjes, en vlieg dan terug naar Nederland.
Op het moment zit ik in Nieuw zeeland voor mijn studie, en ben 20 jaar oud!
Het zou me leuk lijken om met iemand rond te reizen in Thailand, mijn plan is om eerst een paar dagen naar Bangkok te gaan en dan af te reizen naar het zuiden (de eilanden).
heeeey hester,
alles goed daar?
ik ga laatste dag van juli richting thailand en blijf dan 4 weken.
ik wil ook eerst naar bangkok en dan verder reizen.
wellicht zin om kennis te maken… zodat we evt elkaar daar ontmoeten??
heeeey hester,
alles goed daar?
ik ga laatste dag van juli richting thailand en blijf dan 4 weken.
ik wil ook eerst naar bangkok en dan verder reizen.
wellicht zin om kennis te maken… zodat we evt elkaar daar ontmoeten??
Ik heb een ticket naar Bankok om zo via Cambodia naar Vietnam door te reizen en terug te vliegen via Hanoi.
Ik ging normaal met mijn vriendin maar die heeft een einde aan de relatie gemaakt.
Nu ben ik op zoek naar iemand die mee reist.
Ik heb reeds een ticket om op 16 juli te vertrekken richtong bankok.
Hee, ik heb mijn stage geregeld, ga 2 september t/m 17 januari stagelopen bij een tour agency op Koh Samui, en daarvoor wil ik graag rondtrekken in het noorden van Thailand. Ik ben van plan rond 19 augustus te gaan, ik wil beginnen in Bangkok en dan steeds verder naar het noorden. Plaatsen die ik wil bezoeken zijn: Bangkok – Ayutthaya – Kanchanaburi – Sukhothai – Chiang Mai. Vanuit Chiang Mai vlieg je voor 18 euro weer terug naar Bangkok, en vanuit Bangkok ga ik dan door naar mijn stageplaats.
Is er iemand met (ongeveer) dezelfde plannen die het leuk zou vinden om met iemand samen te reizen? Ik ben 20 jaar en wil graag zo veel mogelijk van het noorden van Thailand zien in anderhalve week!