Ik ben op zoek naar een reisgenootje voor mijn backpackreis naar Thailand, Cambodja & Vietnam. Ik ben een 20jarige studente en wil in mijn zomervakantie (juli/augustus) vertrekken naar Azië.
Is er iemand die ook die richting op gaat? Of die misschien samen met mij deze reis wil beleven? Reageer hieronder maar!!
Mij lijkt het ook ontzettend leuk om deze zomer op reis te gaan naar Cambodja & Vietnam. Ik twijfel zelf ook om alleen te gaan, omdat het me toch veel gezelliger lijkt om samen met iemand te reizen!
Ik heb van juni tot met augustus zomervakantie en wilde zoveel mogelijk tijd gebruiken om rond te reizen in Zuidoost Azie. Voornamelijk de landen die hier genoemd zijn. Ik ben 24 jaar (man), zit in mijn tussenjaar bachelor en master. 1,5 jaar geleden heb ik alleen gebackpackt in Tasmanie, Nieuw Zeeland en Australie, wat daar wel te doen was.
Het lijkt mij leuker en makkelijker om met iemand rond te reizen, dan in je eentje. Hoor graag als iemand een reisgenoot zoekt.
Ik ben een 18 jarige student en Deze zomer ben ik in juli en augustus in Thailand en Laos. Ik heb alleen nog een vliegticket maar de rest zie ik daar wel het is namelijk mijn 5e keer Thailand! Ik ga alleen maar een reisgenootje zou zeker leuk zijn
Vanaf 2 september ga ik 4 maanden stagelopen in Thailand. Ik ben nog druk aan het zoeken naar een stageplaats maar het wordt waarschijnlijk een badplaats in het zuiden, Hua Hin of Koh Samui. Ik wil half augustus al naar Thailand gaan om te backpacken en zoveel mogelijk van het land te zien, ook in het noorden zoals Chiang Mai. Het lijkt me leuk om dit samen met iemand anders te doen!
Ook ik ga in juli vertrek eind juni) naar Thailand voor 3/4 weekjes, en vlieg dan terug naar Nederland.
Op het moment zit ik in Nieuw zeeland voor mijn studie, en ben 20 jaar oud!
Het zou me leuk lijken om met iemand rond te reizen in Thailand, mijn plan is om eerst een paar dagen naar Bangkok te gaan en dan af te reizen naar het zuiden (de eilanden).
heeeey hester,