Ik ben een 19-jarige meid uit Dordrecht, die in de zomervakantie graag wilt gaan backpacken in Vietnam/Cambodja en misschien Laos.
Dit wil ik liever niet alleen doen, en daarom ben ik op zoek naar een reisgenootje!
Ik wil graag veel van het land zien, activiteiten ondernemen en cultuur opdoen. Mijn reis zal niet gericht zijn op het stappen iedere avond, maar van een drankje hou ik zeker wel.
Heb jij ook dit soort plannen? Laat het me dan weten!
Het lijkt mij een superleuk idee om in de zomervakantie een aantal weken te gaan backpacken in Vietnam/Cambodja. Mocht je nog op zoek zijn naar een mede-reisgenootje dan zou ik graag in contact met je komen en wie weet kunnen wij deze reis samen maken.
Ik ben zeker nog op zoek naar een reismaatje.
Graag zou ik in de zomervakantie voor 4 weken naar Vietnam en Cambodja gaan. Had jij al een beetje een idee over hoe de reis eruit zo gaan zien?
Als je geïnteresseerd bent mag je me een pb berichtje sturen!
Beste wereldwijzer vrienden,
Het is niet toegestaan e-mailadressen te publiceren i.v.m. ‘spambots’ (al dan niet via informatie die door zoekmachinecrawlers worden opgeslagen). Contactgegevens kan men best uitwisselen door een intern persoonlijk bericht te sturen.
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.
Ik ben benieuwd of je al een reismaatje hebt gevonden. Ik wil ook namelijk heel graag die kant op, met het liefst iemand van mijn leeftijd. Ik ben 18 jaar dus dat zou heel goed uitkomen! Jou plannen spreken mij aan! Ik hoor het graag!
Hoi lindy…!!
Heb je al gedachten waarneer je wilt backpacken?
En is dit je eerste verre reis?
Zelf kom ik uit rotterdam en ben vorig jaar naar thailand geweest dit was mij erg goed bevallen
Ik ben zeker nog op zoek naar een reismaatje!
Op dit moment ben ik 19, en ook op zoek naar iemand rond deze leeftijd. Graag zou ik naar Vietnam en Cambodja gaan voor 4 weken.
Waar ergens in Nederland woon jij? Ik hoor graag van je!
hey lindy. ik kom zelf ook uit dordrecht, dubbeldam. misschien wel leuk want dan kunnen we van te voren nog kennismaken als het klikt enzo… als je behoefte hebt stuur maar even prive bericht.
never did backpacking maar zeker wel geinteresseerd…