Ik wil in oktober / november of februari 4 a 5 weken gaan backpacken in Cambodja en Vietnam. Ik heb vorig jaar een half jaar door Azie gebackpacked maar heb deze twee landen wegens omstandigheden moeten laten schieten
Mijn vriendjes en vriendinnetjes zijn allemaal druk met hun carrieres, met huizen kopen en met baby’s maken…en hebben geen tijd om mee met mij op reis te gaan. Vandaar dat ik op zoek ben naar een leuke reisgenoot!
Ik vind het niet erg om lowbudget te reizen, maar ik hou niet van bedbugs en smerige duistere kamertjes…voor mij is het geen sport om zo goedkoop mogelijk ergens te slapen!!
Ik hou van afwisseling tijdens het reizen…Een combinatie van cultuur, natuur, steden, zon zee en strand en zo nu en dan een feestje maken mijn reis perfect.
Mocht je ook in okt / nov of februari plannen hebben om naar deze twee landen te gaan en het ook gezellig vinden om samen te reizen, dan hoor ik het graag…
Ohja ik ben dertig jaar (maar zo oud voel ik me helemaal niet!!) en woon en werk in Amsterdam…
Leuk je berichtje te lezen!
Ik keek weer een keer op reismee.nl en zag je bericht bovenaan staan. Ik heb ook plannen om in het najaar te gaan reizen. Ik ben eerder al een keer naar Thailand en Australie geweest. Ja nu ben ik reisverslaafd en wil graag weer een nieuw avontuur aangaan. Naar Thailand ben ik met een vriendin gegaan en naar Australie alleen en daar heel veel reisgenoten ontmoet.
Het lijkt me leuk om met iemand te gaan die ook heel graag meer van de wereld wil zien.
Ik ben zelf 25 en ben van het eten/iets drinken met vriendinnen, verder werk ik en studeer ik ook nog. En ik woon in Rotterdam.
Als je het leuk vindt om verder te ‘praten’ en misschien samen op reis te gaan!
mijn e-mailadres is [EMAIL=“jolanda-85@live.nl”]jolanda-85@live.nl
Goeiedag eva, heb zelf een tikket richting bangkok geboekt. Voor de rest ligt er niks vast. Laos, Cambodia en vietnam staan wel op t program; 25 Januari is de retourdatum, da’s het enige dat vastligt. Ben 37 j. sportieve man. Grtjs Hans
ik ben Tine, 27, woon in Mechelen (B) en plan in jan of feb 2011 te trekken naar Vietnam | India | Cambodja| …, natuurlijk niet allemaal in een trip want geraak net aan max. 5 weekjes verlof. Net als jij heb ik even geen tijd en/of zin om om mijn vriend(in)en te wachten die allemaal net als ik in een erg drukke periode zitten. Geen probleem, maar ik moet effe uitvliegen!! Zin in fun, zon, rugzak, fruit op de staat, trotters ed. Laat maar wat weten: [EMAIL=“tinewinne@hotmail.com”]tinewinne@hotmail.com
Ik ben Harold (33) en ben ook van plan om naar Vietnam te gaan.
Na m`n 2 maanden (Jan. en feb. 2010) Malaysia is het de bedoeling om de hele maand maart in Vietnam te backpacken.
Ik ben me nog een beetje aan het orieenteren wat betreft vliegtickets vanuit Malaysia naar Vietnam.
Heb jij al concretere plannen?? (of ben je al weg??) haha.