Thailand voor een maand in juli

Hoi allemaal!

Ik wil half juli vertrekken naar thailand voor een maand, De totaal verschillende cultuur en natuur lijken me prachtig. Heb nog nooit gebackpackt, en lijkt me leuk om samen met iemand te reizen. Ik wil de cultuur gaan ervaren, maar ook trekkings gaan maken en avontuurlijk de natuur in!
Ben je ongeveer van dezelfde leeftijd en lijkt het je leuk om samen te reizen? Stuur dan een berichtje! ik ben 21 jaar.

Groetjes,
Chantal

heej, hoe staat het met je plannen ongeveer? ik wil zelf ook gaan maar ik heb toch besloten om pas na september ofzo te gaan, ik red het anders niet met mijn budget, en op die manier kan ik nog even werken. ik wil toch wel graag met iemand samen gaan, maar ik weet niet of je echt alleen in de zomervakantie wil?

Heey,
Ja ik ga van 13 juli tot 10 aug. naar thailand.
wil graag de eilanden ten zuiden van thailand zien… en verder weet ik het nog niet helemaal…
Jammer dat je niet in de zelfde periode gaat.

Hey Chantal,

Ik lees net je oproep en ben ook op zoek naar een reismaatje met de zelfde plannen als jij. Staan je data al vast? Ik kan namelijk pas vanaf 22 juli tot eind augustus/begin september. Ben 20 jaar, studeer HBO-V. Ik heb ook nog geen backpack ervaring en nog nooit alleen op reis gegaan, maar heb ontzettend veel zin in zo’n avontuur. Mocht je de data nog kunnen veranderen/niets geboekt hebben, dan hoor ik graag van je :slight_smile:

Liefs,
Rianne

Lijkt me eveneens interessant. Ga je alleen of met tour, want ik zie dat je data al vastlliggen? Combined Thailand, Maleisie en Indonesie of Singapore moet wel heel interessant zijn.3 in één klap , niet??
Reacties verwacht

Hallo Chantal
Mijn naam is ferry en heb en duikschool op Koh Tao in de golf van Thailand dus als je iets wilt weten over thailand het reizen enz neem gerust contakt op. Wij bieden een duikcurcus aan 3/4 openwater met gratis bungalow incl alle duikuitrusting. en logboek en duikpas voor heel de wereld . Kom duiken Met de Whale shark
groetjes ferry uit een zon Koh Tao en al vast een fijne voorbereiding in Nede

Hoi Rianne,

de datum staat nog niet helemaal vast, ik zou vrij kunnen nemen van 15 juli tot ong 25 aug.
Heb op dit moment nog niks geboekt, ben veel informatie aan het verzamelen…
Ik heb zelf ook nog nooit een backpack gedaan maar het lijkt me erg mooi en leuk.

groetjes Chantal

Heey,

De datum staat nog niet helemaal vast, maar zou graag zelf wat boeken en dan wel met een reis genoot gaan. weet op dit moment dat ik heel graag naar thailand wil, maar de meerder landen bezoeken en kijken vind ik ook best…

groetjes Chantal

Heey Ferry,

Dat is wel super!! zou graag willen gaan duiken,
Je hoort nog van me…

Groetjes Chantal

Hoi Cantal,
Voor Vragen kan je mailen naar [EMAIL=“nitnoithailand@hotmail.com”]nitnoithailand@hotmail.com
gr.

Hoi Chantal!

Ik ga van 19 juli tot en met 15 augustus naar Thailand en ik zoek ook nog een reismaatje.
Als ik het zo lees, hebben we ongeveer dezelfde plannen.
Zelf heb ik geen ervaring met backpacken, ben 20 jaar en studeer in Leiden HBO Toegepaste Psychologie.

Als je meer wilt weten, kun je mailen naar [EMAIL=“sanne.de.bakker@hotmail.com”]sanne.de.bakker@hotmail.com

Groetjes,
Sanne

Hoi Chantal en Sanne,

Ik ben vanaf 4 augustus in Bangkok tot 10 sept. Data evt nog te wijzigen, heb wel al een ticket geboekt. Ik weet niet of jullie data al helemaal vast liggen? Ik zoek nog een reisgenootje en ben van plan ook naar de omliggende landen te gaan.
Als je meer wil weten, kijk even op mijn eigen oproep in dit forum (“Australie/Z-O Azie juni-sept 2009!!”).

Ik woon trouwens ook in Leiden. :slight_smile: